• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Feting jaeger

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
Pris
70000
Returpolicy
Enligt överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Släpper iväg denna feta dykare med gener från anrika jaeger le coultre och U.S. Navy seal’s limiterad till 1500 exemplar. Klockan är i mycket fint skick och så gott som komplett med lådor, certifikat, tillbehör etc.
länkar till @Gripenbro.se annons med lite mera information. Jag har använt klockan i rotation med andra klockor och har inte noterat någon avvikelse i tidhållning. Alarmet fungerar mycket bra och är mycket effektfullt :)
Jag byter gärna klockan mot någon annan cool dykare eller sportklocka. Pengar upp eller ner kommer vi överens om, jag prutar inte på bytesvärdet, men är inte ett dugg omöjlig vid ”cash deal”.

Bilderna är en del av beskrivningen.

Jag och klockan finns i Stockholm.
153615EE-98B0-4321-8E34-376F3F6C936C.jpeg
01990693-D33D-4981-A6B4-40A61D646337.jpeg
2DCAA846-B440-46C7-8C14-780BCD9E9015.jpeg
D84214D5-914F-4811-B76E-790A4256729D.jpeg



https://klocksnack.se/threads/jaeger-lecoultre-master-compressor-navy-seals-sÄnkt.91741/
 
Senast ändrad:
Topp