• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fewsome klocka, självdesignad

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

natovintage

Rolex
2-Faktor
Designad och beställd på Fewsome för ca 3k. Citizen automatisk urverk sitter i, går perfekt dessutom! Mitt namn tryckt på tavlan och namn, födelsedatum och födelseort står graverat på locket ;)

Men original läder, viklås:
9asyqaqa.jpg


Med svart nato:
ry5uzage.jpg


Några synpunkter? ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Clocksauce

Cartier
Dom verkar ju inte erbjuda custom dials längre när man läser på FAQ? : O

''CAN I HAVE MY OWN DIAL?
No sorry, not at this point. You may however add custom engraving to give it a special touch. We do customize dials for bulk orders.''
 

Clocksauce

Cartier
Blir skitsur, du inspirerade mig så jag tänkte designa mig en beater på direkten så får man reda på att det bara gäller bulk suck! Tyckte iallafall din design var clean, men ett nato hade nog passat bättre enligt mig.
 

natovintage

Rolex
2-Faktor
Blir skitsur, du inspirerade mig så jag tänkte designa mig en beater på direkten så får man reda på att det bara gäller bulk suck! Tyckte iallafall din design var clean, men ett nato hade nog passat bättre enligt mig.
Observera att jag beställde den för ca 9 månader sen, kan vara att de har ändrat lite i regler och sådant :/ själv tycker jag också att den passar mer med nato men jag byter ju ändå band hela tiden ;)

En till bild kanske:
u5ypateb.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

TomasBc

Dirty rotten scoundrel
2-Faktor
Ser sådär ut om jag ska vara ärlig.. Sedan är mitt eget namn, födesledag och ort sådan information som sitter i huvudet och inte behöver synas på min klocka - kan jag tycka..

Men är du nöjd så är det väl toppen! :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp