• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fick den här bilden av mamma

Micke B

Streetracer
2-Faktor
Pappa har tydligen bretling-gtg. Inga göteborgare. Bara borgare.
F3539B22-312F-4786-BC63-7C94D4E6DF35-3949-0000073A7D815756_zps6a88da21.jpg
 

Sond

Patek
Kul..:) Men är de äkta eller klassiska Mallorca-köp..? Herrar i +70 kan komma undan med fejk om de träffas och låter sig fotas i dem tillsammans..:)
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Är bilden tagen i toakön på Leif Mannerströms nya?

Jag både älskar och ogillar bilden skarpt...
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
För helvete. Det passar sig inte att lägga upp Dickshots på KS! by the way, djävlar vilken köttklubba din farsa har :)
 
T

Tobbe

Guest
Inget för mig... :) På ämnet välanvända klockor fick jag se hur min chefs sub såg ut mellan länkarna.. Var det värsta jag sätt!! Gubben hade aldrig vad han kunde minnas tvättat länken, än mindre servat klockan :( Man kan lugnt säga att det finns olika nivåer av klockintresse :)
 

Emil

Cartier
breitling alla dagar i veckan, jag lider med er andra stackare som inte har förmåga, oförstånd eller handled att bära upp dessa juveler...
 

DrDre

Patek
Cool bild. Jag gillar Chronomat:en (och efterföljarna av den). Oavsett vad man tycker om designen, så är den ju en av klockvärldens verkliga klassiker och med ett väldigt säreget utseende, så den förtjänar utan tvekan i "Watches Hall of Fame" om det fanns någon sådan. Det var ju dessutom den klockan som räddade Breitling och som drog igång kronografintresset igen.
 

Onelund

Rolex
Påminner mig om att jag har en Navitimer som ligger oanvänd i sängbordslådan, jag gillar verkligen inte designen på dem längre.

Klassiker i all ära, men jag tycker de är fula :bag:
 
Topp