• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fick lite bilder av...

pnt

Rolex
2-Faktor
Burlington Arcade är ju ett shoppingstråk i London med flera butiker som säljer klockor och smycken osv. Finns också en butik som helt har riktat in sig på vintage Omega. Enda i världen har jag hört? Kul fönstershopping men överpris på i princip allt. Svindyra hyror drar upp priserna skulle jag tro.
 

16610

Patek
2-Faktor
Jag våga inte lägga upp bilden på urmakaren men ja omega vintage. Får nog fan lägga en bild där han står utanför=) återkommer=)
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Allt är "Very rare" på Burlington Arcade. Tydligen är min jävligt sällsynt då jag har en likadan som på bild ett. Säljläge? ;)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jäklar vilket urval!! Appropå beg priserna så var de faktiskt otroligt höga även i Manchester. Såg bla en exakt likadan Stålfisk som jag har som de ville ha 20000 svenska för!?
 

16610

Patek
2-Faktor
Kolla in den här stekarna;) ut lovad bild. Hoppas han inte blir arg. Det kan ju sabba mina klockaffärer;)
null_zps0c83d038.jpg
 

16610

Patek
2-Faktor
Nu har jag fått mer bilder från urmakaren! denna gången är han i NY och fixar=) Verkar som han ska fylla på inför jul=)



 
Topp