• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fika-date med Plattfot idag..

Ricrob

Patek
.. då en trevlig Hamilton beater bytte ägare! Mycket trevligt var det och snabbfikan innan skolan blev visst långfika och skolk i stället.. :confused: men det var det lätt värt, då det faktiskt var första gången jag fått klämma och känna på en "pre-moon" med 321 verk, riktigt mumsig! Tack för en trevlig affär och pratstund Plattfot!

HFHJSoC.jpg
 

plattfot

Rolex
Skönt att man orsakade lite skol-skolk. Det är nog minst tio år sedan sist.
Edit: Tack själv förresten!

Trevligt, men var är Hamiltonen? ;)
Plattfot borde du inte leta efter en 1039 länk ;)

/Henrik

hmm, Herrn råkar inte veta någon som ligger inne med en? :). Faktum är att jag gillar 1171-länken riktigt bra.
 

hejo

Panerai
Skönt att man orsakade lite skol-skolk. Det är nog minst tio år sedan sist.
Edit: Tack själv förresten!



hmm, Herrn råkar inte veta någon som ligger inne med en? :). Faktum är att jag gillar 1171-länken riktigt bra.

Visst är 1171:an fin och gedigen men 1039 (o 1035) skramlar bättre och klockan får faktiskt en helt annan Vintagekänsla, know what I mean.... Tyvärr är det rätt dyra o jag har ingen liggandes :( skall hålla utkik dock. Ett tips kan vara att kolla med Arne på Mackmakeriet.

/Henrik
 
Topp