• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Film: Yngvie Malmsten köper Rolex fölr 137k kr 1992 (

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Det exet han köpte är nog värt en del bara för att det är Yngvie. Men tror inte de är värda så mycket mindre, men får tänka på att det har vart en en hel del inflation sedan 1992 så räknat i realvärde så har den tappat i värde.
 

par

Patek
2-Faktor
Bristen på säkerhet(i butiken dvs) i förhållande till hur det är idag gör störst intryck på mig. Antar det fanns färre 15årigar med kniv och vapen förr....
 

Mr_Jonas

Audemars
2-Faktor
Skön Daytona han har i intervjun. Varför på högerhanden? borde vara i vägen när man spelar. (är gammal basist själv :))
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Satan vad tungt! Shef är bara förnamnet!

Jag har ju varit lite vild, det har jag ju, men sånna är dom ju, konstnärer, säger dom ju. :D
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Det är fan inte många andra som en sån där klocka sitter som gjuten på! Tack för skönt klipp:)
Rock on kids!

(Yngwies signatur i Yngwies rockskola för mängder av år sen...)
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
:D

Yngwie är kung & en rockstjärna värd namnet!
Dock en rätt trött & tragisk kung i nuläget...

Kommer ihåg när jag började spela gitarr som 12-åring nå´n gång under förra seklet & ville inget hellre än spela "I Am a Viking", men min dåvarande gitarrlärarre klarade inte av att ta ut huvudriffet... :( Fick bli ännu en trött blues-12:a istället...

Tilläggas kan göras att jag än idag inte kan låten... Borde kanske ta fram en gitarr ur källarn & börja gnida lite igen! Det är ju rätt kul att koppla in i en fet Marshallstärkare å dra upp så byxorna fladdrar lite runt fotknölarna!
 
Topp