• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad (FINAL PRICE) Finaste opolerade Rolex 16600 därute? V-serie 2009, servad 2014.

niclashill

Cartier
Sista chansen, och final price, på en av de sista av klassiska 16600 som producerats. Klockan är i sista serien - V-serien - med den rena vridringen och slankare caset innan modellen lades ner, gjordes om, och relanserades. Historien om Submarinerns storebror, Seadweller, behöver jag inte tråka ut er med. Den är ju en klocka med legendstatus och attityd som fungerar till, och överlever, allt.

Fullset - alla papper, cert, box, ytterbox, tags, plånbok, extralänk, diver extension, vridringsskydd etc.

Köpt i juli 2009, och servad i april 2014 hos Rob Engström. Polerade inte klockan under servicen - hundra procent orörd. Hairlines på länk efter lugn användning (har varvats med flera andra klockor). Går självklart utmärkt, med marginal inom COSC.

FINAL PRICE: 59 500 (tid 66 000).
Sista serierna av 16600, M- men framför allt V-serien, går för premiumpris. Googla Chrono24, exempelvis.

Retur och köp enligt ök efter personlig kontakt. Gärna F2F i Stockholm. Jag har självklart referenser på KS.

Välkommen att kontakta mig via KS-mejl om du har frågor.

Tack för annonsplats, KS.

Niclas



_SAM6189.jpg
_SAM6129.JPG
_SAM6130.JPG
_SAM6157.jpg
_SAM6161.JPG
_SAM6163.jpg
_SAM6171.jpg
_SAM6178.jpg
_SAM6181.jpg
_SAM6216.jpg

_SAM5045.jpg
_SAM5048.jpg
 
Senast ändrad:
Topp