• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Finalister i JULTÄVLINGEN - röstdags!

Vem vinner KS Jultävling på temat julkort?

  • 1 - Kims traditionella julkort med pannan i granen

    Röster: 60 18.5%
  • 2 - Chatastrophers stämningsfulla och blingade granbild

    Röster: 49 15.1%
  • 3 - Tors distinkta julwhisky när klapparna är öppnade

    Röster: 54 16.6%
  • 4 - Papa Elricos stämningsfulla filtermagi

    Röster: 31 9.5%
  • 5 - Marers nästan göteborgska klockren

    Röster: 131 40.3%

  • Totala väljare
    325
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Äntligen!

Efter allsköns tomtande, julfirande och allmänt blotande så har juryn valt ut hela fem finalbidrag i KS Jultävling. De tre bidrag med flest röster när omröstningen avslutas vinner ett varsitt litet priskit. Det bidrag med flest röster får dessutom ett extrapris. Givetvis får också de två bidragen med minst antal röster också de varsitt litet tröstpris. :)

Ett stort tack till alla som lämnat bidrag. Det var inte lätt att välja. Kreativt, kul och bra jobbat!

Samtliga bidrag hittar ni här: https://klocksnack.se/threads/jultÄvling.47983/

Så, låt röstningen börja, här har vi finalisterna:

#1 @Kim
image.jpeg



#2 @Cathastropher
image.jpeg




#3 @Tor Ole Kjellevand
image.jpeg




#4 @Papa Elrico
image.png




#5 @marer
image.jpeg




Röstningen är öppen till den 30/12 kl 21:00. Efter detta koras vinnaren!

Låt röstningen börja och må bäste man vinna!
 

Babinus

Cartier
P

Philippe Stern

Guest
Jag har också missat finalen av samma anledning. Det finns säkert några skogsägare i forumet som kan ha inspirerats av mitt inlägg i frågan.

Vi är olycksbröder på mer än ett sätt. Jag har nyss debiterats för världens dyraste passfoto. Sådana där som tas efter vägen utan att man bett om det.
Vi är offer för PK-maffian och deras brödrarskap.
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Fem mycket fina bidrag! Dock lägger jag in en protest mot att ordet "göteborgska" använts i beskrivningen av ett bidrag. Det innebär per automatik att samtliga röster från Sveriges baksida kommer att läggas där oavsett preferenser vad gäller bilderna ;)
 

Rum Runner

Patek
2-Faktor
Fem mycket fina bidrag! Dock lägger jag in en protest mot att ordet "göteborgska" använts i beskrivningen av ett bidrag. Det innebär per automatik att samtliga röster från Sveriges baksida kommer att läggas där oavsett preferenser vad gäller bilderna ;)
Jag är från Göteborg men har lagt min röst på ett annat bidrag:nailbiting:
 

Jonte73

Audemars
Med Norrland i blodet så röstar jag givetvis på nr 5.
Samtliga bilder är schyssta, snyggt gubbar och schysst initiativ av Denke.
 
P

Philippe Stern

Guest
Hej, @Denke.
Skulle man inte ta bilden själv?
"Reglerna är enkla, du tar en fräsig klockbild i form av en julhälsning, självklart ska bilden innehålla minst en klocka, i övrigt är det helt öppet inom temat och du postar bilden med din julhälsning direkt i den här tråden."
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hej, @Denke. Skulle man inte ta bilden själv?
"Reglerna är enkla, du tar en fräsig klockbild i form av en julhälsning, självklart ska bilden innehålla minst en klocka, i övrigt är det helt öppet inom temat och du postar bilden med din julhälsning direkt i den här tråden."

Ta det i klarspråk istället. Vilken bild är det du inte anser platsa i tävlingen och varför? ;)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp