• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FineTime nu også på facebook

FineTime

Cartier
Jeg må erkende at jeg heller ikke er tilhænger af hvordan facebook ofte bliver brugt.

Målet med vores facebook side, er at lave nogle indlæg om ure, som I forhåbenligt finder interessante. Det vil være materiale, som måske ikke rigtigt høre hjemme på www.finetime.dk

Jeg har eksempelvis netop lagt en lille video op af et Jaeger-LeCoultre alarm ur, så I kan høre hvordan alarmen lyder.
 

jabla

Sarlacc
Jeg må erkende at jeg heller ikke er tilhænger af hvordan facebook ofte bliver brugt.

Målet med vores facebook side, er at lave nogle indlæg om ure, som I forhåbenligt finder interessante. Det vil være materiale, som måske ikke rigtigt høre hjemme på www.finetime.dk

Jeg har eksempelvis netop lagt en lille video op af et Jaeger-LeCoultre alarm ur, så I kan høre hvordan alarmen lyder.
Tycker det är helt rätt av er att utnyttja Fecebook för er marknadsföring.
 

Wotten0

Ingen titel men kissar på mig när jag provocerar
Jeg må erkende at jeg heller ikke er tilhænger af hvordan facebook ofte bliver brugt.

Målet med vores facebook side, er at lave nogle indlæg om ure, som I forhåbenligt finder interessante. Det vil være materiale, som måske ikke rigtigt høre hjemme på www.finetime.dk

Jeg har eksempelvis netop lagt en lille video op af et Jaeger-LeCoultre alarm ur, så I kan høre hvordan alarmen lyder.
Skriv på svenska noob.
 
Topp