• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Finns bara EN person som kan bära denna klocka

Målarn

The Steak
och det är ju självaste Målarn såklart :lol: :lol: !!!

Just Kidding :D!!!

Fyfan så Härligt FET Daytona !!!!!!!!

Tusen Tack till Daniel och Marcus som tog sin tid och visade mig denna Skönhet och lät mig klämma på den :mrgreen:

Sitter Perfekt juh???
20130209_131203_zpsbea1cd18.jpg


Liten closeup till er
20130209_131522_zps22b2b5a8.jpg


Och här har ni två Riktigt Snygga Rolex :mrgreen: :mrgreen: (smaksak såklart, men Målarn Gillar!!)
20130209_131518_zps4ff3276d.jpg
 

paradis

Audemars
Tycker Daytona,är lite för mycket "feminin"med stenar i olika färger.GMT är jätte vacker,har sett den någonstans........!!
 

Fifflio

Panerai
2-Faktor
Är man målare och heter Målarn på ett forum som klocksnack så ska man fan bära en gmt ingen "jädra" sten daytona ! Det hör till;)
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Målarn.....du vet vad som måste ske nu....likaväl som vi andra vet....men vi är för konflikträdda för att fronta dig.....din gmt är mentalt död och begraven.....du kan inte leva utan en regnbågs Daytona.......tycker denär magisk.......just do it!!!!
 

Målarn

The Steak
Davvan skrev:
Målarn.....du vet vad som måste ske nu....likaväl som vi andra vet....men vi är för konflikträdda för att fronta dig.....din gmt är mentalt död och begraven.....du kan inte leva utan en regnbågs Daytona.......tycker denär magisk.......just do it!!!!

Hahahah :D allt kommer inom sin tid Davvan, Allt ;)!!
Väntar fortfarande på att få ta en titt på gulgulds Sky Dwellern!!

Josef B skrev:
Då hade Spencer rätt, det var Målarn som kladdade ner tyget på rolexboxen :mrgreen:

Nej nej hahah nu lugnar vi ner oss Josef !!! Tyget var redan så när vi öppnade den gigantiska boxen :lol:

jabla skrev:
Hur gick det Målarn? var du nummer två som klarade det :mrgreen:

Det gick bra, tycker jag klarar den Finfint :mrgreen:
Men i den prisklassen har jag MYCKET allt välja emellan......
 

David

Bödeln
Klart att den där är den enda rätta målarklockan!

Har tyckt att den var grym sedan jag först såg den, nu när du provat finns det ingen återvändo. Jag räknar med att se GMT:n på K&S inom en vecka. :)
 
Topp