• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Finns det någon utländsk/svensk AD med Batman/Hulk i stock?

Hur går det egentligen till när man åker dit såhär. Ser tulltjänstemannen en fin klocka och ropar in en och man saknar förklaring eller hur händer det!?
Det är digitalt. Taxfree-köp genom Global Blue rapporteras digital till tullverket. Beroende på sedan så kan de när du anlänt vänta på dig vid tullen. De vet från din passbild eller från andra internationella bilddatabaser hur du ser ut.

ångrar snart att jag ibte köpte en för typ 4 år sen när dom typ gick under 70...

över 100k för en hulk är fan löjligt om något
Det lustiga i det hela är att den är ju inte ens ovanlig! Kommer ut titt som tätt här på forumet så förstår inte vem som ens betalar de pengarna för en hulk?
Annat är det med daytonan, där kan man förstå prissättningen mer.

Det lustiga i det hela är att den är ju inte ens ovanlig! Kommer ut titt som tätt här på forumet så förstår inte vem som ens betalar de pengarna för en hulk?
Annat är det med daytonan, där kan man förstå prissättningen mer.
även om vi pratar daytona , hulk ellrr tillåmed nya gmt'n så tycker jag det är sjukt att folk är villiga till att betala rediga överpris....

visst pratar vi om en äldre nos klocka så kan jag kanske förstå om man slantar upp lite mer bara för att få köpa men att slänga upp x antal tusen till för en modell som ingår i sortimentet så är det ju sjukt

Asså, det här är liksom inget problem så länge man som konsument inte betalar ett överpris, så enkelt är det. Att man sen inte bangar på att tjäna 20 lax skattat och klart tycker jag vi alla är vuxna nog att acceptera.

även om vi pratar daytona , hulk ellrr tillåmed nya gmt'n så tycker jag det är sjukt att folk är villiga till att betala rediga överpris....

visst pratar vi om en äldre nos klocka så kan jag kanske förstå om man slantar upp lite mer bara för att få köpa men att slänga upp x antal tusen till för en modell som ingår i sortimentet så är det ju sjukt
Håller helt med dig! Skulle aldrig falla mig in att betala över list på en ny klocka i produktion..

Tillbaka
Topp