• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Finns det några skåningar på detta forum?

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Av ren nyfikenhet måste jag lyfta frågan..

Känns som 80% bor i stockholm. 18% Göteborg 2,95% i Malmö och 0.05 i andra delar..

Undrar också varför alla är så blyga? Var bor ni?? Behöver inte vara gatnummer men stad hade varit kul.
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Av ren nyfikenhet måste jag lyfta frågan..

Känns som 80% bor i stockholm. 18% Göteborg 2,95% i Malmö och 0.05 i andra delar..

Undrar också varför alla är så blyga? Var bor ni?? Behöver inte vara gatnummer men stad hade varit kul.
Som du numera vet återfinns jag i Trelleborg. På fritiden :)
 

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
Lund nu, här finns nog fler skåningar än vad man tror :p dom är bara lite blyga

Springer ni på någon med en Tank på armen så hojta ;)
tankjävel.png
 

Icaras

Rolex
Här är en! :)
Finns många skåningar här, dock inte lika många som i Stockholm men tycker det är fler än vad man ser folk ifrån Göteborg (beror nog på säkerheten :wideyed:).
 

paradis

Audemars
En bra fråga........ock jag förstår inte heller varför det är så svårt att skriva var man bor. Det finns några som har lite större samlingar ock vill kanske inte skylta med adress, men alla andra ???
 
Topp