• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Finns Polywatch i butik?

Hej, försöker få tag i Polywatch men skulle vilja köpa det över disk.
Finns det överhuvudtaget att köpas den vägen?

ja, jag har googlat. Jag har googlat MKT.

poly.JPG

Classes och biltema har motsvarande. Samt alla holkar som lagar iPads. Samt i princip alla teknikbutiker.

Tack för erbjudandet. De finns ju att beställa på nätet, men blev så sugen på att polera lite glas ikväll =)
Jag ska ändå ut idag och kolla om några butiker har Hirschspännen och ngt sjyst läder till. Hade vart fint och få med sig Polywatch tänkte jag.
Clas O har ju slutat med det o de andra "liknande" kedjorna verkar inte ha det heller. Men läser samtidigt att man kan använda lite "vad som helst", som silverputs o det ena o det andra...

Tack för erbjudandet. De finns ju att beställa på nätet, men blev så sugen på att polera lite glas ikväll =)
Jag ska ändå ut idag och kolla om några butiker har Hirschspännen och ngt sjyst läder till. Hade vart fint och få med sig Polywatch tänkte jag.
Clas O har ju slutat med det o de andra "liknande" kedjorna verkar inte ha det heller. Men läser samtidigt att man kan använda lite "vad som helst", som silverputs o det ena o det andra...
Häxans metallputs eller Autosol funkar bra.

Har använt tandkräm, har fungerat fint

Tillbaka
Topp