• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Firar 1000 inlägg - tävling!

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Grattis som tusan till tusen!

Jag har redan sagt att jag gillar din samling skarpt och eftersom jag själv skulle kunna tänka mig varje ur i den så kan jag bara anta att du också vill komplettera med samma saker som mig:

- No date sub
- Så dyr chrono som möjligt - helst vintage Daytona, lite mindre gärna modern Daytona eller Speedy med 321
- DD
- Heuer med Valjoux 72
- RO
 

garfield

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Mille grattis! Härlig line-up du har där. Du behöver en dressare i guld på elegant kroko. För att du inte har någon.
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Då var det dags att kora vinnaren! Många bra svar och det är kul att se att flera bara utgående från att se vilka klockor jag har faktiskt har nämnt ett antal av de objekt jag spanar mycket på för tillfället. Exempelvis DD, Snowflake, vintage Heuer chrono samt RO är klockor det suktas efter just nu.

Det är ändå något speciellt med DD och med den klockrena motiveringen "den saknas helt enkelt" så går walle77 till seger i denna tävling och vinner skinnatot på den dagsfärska bilden. PM:a din adress så kommer det på posten. Grattis!
20140516_200848.jpg


Ett bonuspris går till frere för att du både nämner 70-tals Heuer och färg i ditt svar. Jag vill nämligen gärna ha lite färg som sticker ut på mina klockor och just nu letar jag en rolig udda chrono med lite färg. PM:a adress och om du vill ha ett band med 20 eller 22mm bredd så ska jag se vad jag hittar. Grattis till dig också!

Tack alla som bidragit!
 

frere

Audemars
2-Faktor
Då var det dags att kora vinnaren! Många bra svar och det är kul att se att flera bara utgående från att se vilka klockor jag har faktiskt har nämnt ett antal av de objekt jag spanar mycket på för tillfället. Exempelvis DD, Snowflake, vintage Heuer chrono samt RO är klockor det suktas efter just nu.

Det är ändå något speciellt med DD och med den klockrena motiveringen "den saknas helt enkelt" så går walle77 till seger i denna tävling och vinner skinnatot på den dagsfärska bilden. PM:a din adress så kommer det på posten. Grattis!
20140516_200848.jpg


Ett bonuspris går till frere för att du både nämner 70-tals Heuer och färg i ditt svar. Jag vill nämligen gärna ha lite färg som sticker ut på mina klockor och just nu letar jag en rolig udda chrono med lite färg. PM:a adress och om du vill ha ett band med 20 eller 22mm bredd så ska jag se vad jag hittar. Grattis till dig också!

Tack alla som bidragit!

Vad kul, tack!
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Du får kolla närmre på Kaplans Heuers som säljs idag. Några riktigt färgglada.
Jag har span på klockkvaliten och tänkte även buda på några klockor men i den lägre prisklassen. Det finns grymt fina Heuers och jag gillar speciellt den blåtavlade Montreal, tyvärr är 42mm lite för stort för mig.
 

card

Panerai
2-Faktor
Då var det dags att kora vinnaren! Många bra svar och det är kul att se att flera bara utgående från att se vilka klockor jag har faktiskt har nämnt ett antal av de objekt jag spanar mycket på för tillfället. Exempelvis DD, Snowflake, vintage Heuer chrono samt RO är klockor det suktas efter just nu.

Det är ändå något speciellt med DD och med den klockrena motiveringen "den saknas helt enkelt" så går walle77 till seger i denna tävling och vinner skinnatot på den dagsfärska bilden. PM:a din adress så kommer det på posten. Grattis!
20140516_200848.jpg


Ett bonuspris går till frere för att du både nämner 70-tals Heuer och färg i ditt svar. Jag vill nämligen gärna ha lite färg som sticker ut på mina klockor och just nu letar jag en rolig udda chrono med lite färg. PM:a adress och om du vill ha ett band med 20 eller 22mm bredd så ska jag se vad jag hittar. Grattis till dig också!

Tack alla som bidragit!

Kul att vinna! Tack! DD är helrätt :)

Grattis walle77 riktigt snyggt Nato :)

Tack Calzone! Coolt med lädernato. Har velat testa det men inte riktigt blivit av. Kul att man nu får chansen :)
 
Topp