• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Fisher ranger fr 102/Tyrolia Attack 13

Bezelman

Guld
2-Faktor
Pris
3500
Returpolicy
Absolut
Bilder Skickat
  1. Ja
184cm. 136/103/126. Åkta tre dagar. Fantastiskt bra skida med lika bra bindning. Läs gärna recensioner på freeride.se Grymt allround skida med riktigt bra egenskaper på hårt före, en för bredden grym carver. Stabil och riktigt bra farttålighet samtidigt som den är rimligt lätt att bryta ut i sladd och hyggligt lättåkta. Iaf jämfört den höga top end som finns här. Samtidigt riktigt bra i mjukt/slush före. Bra till allt. Men...... Jag gillar den inte, jag vill ha lite surfigare känsla o kompromissar gärna bort lite exakthet och stabilitet mot den känsla som just jag gillar. På den bifogade bilden som kan vara världens sämsta ser man lite av skidan samt mina underbara tyvärr sålda Line Sick Day 104 som på alla sätt är en sämre skida men som jag gärna skulle behållt före dessa tyska bestar. Och ja jag åker mycket skidor o har mycket synpunkter på hur skidor skall kännas. Men tro mig.... Detta är grymt bra lagg. Skulle du råka sitta på ett par Solly QST 106 av årets modell i 181cm bytar jag gärna jämnt. Hej hopp!

Bilagor

• IMG_20200228_183746_1.jpg
    IMG_20200228_183746_1.jpg
    300.7 KB · Visningar: 2
Tillbaka
Topp