• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Fix på forumet för iOS 12

Vad är det som inte funkar?
När man ska ändra ett befintligt inlägg och redigeringsrutan kommer upp går det inte att markera,kopiera,klippa ut,klistra in på ett normalt sett.. sjukt irriterande faktiskt!

Varit så ett tag och jag trodde det var min lur det var fel på,skönt att jag inte är ensam om problemet :)

Edit: är till största del markeringen/markören som inte fungerar alls, sjukt buggad är den.

Rutan expanderar inte för långa texter och man hamnar heller inte längst ned i rutan, och eftersom det inte går att "scrolla" i rutan är det helt enkelt halvt omöjligt att editera eller citera längre meddelanden, då får man gissa vad man skriver :D. Markören för där man skriver ligger och och flyter nedanför textrutan. Pratade med någon admin (minns ej vem) som förklarade att det blev trasigt efter iOS 12 (även för mig) men tänkte att det ju måste lösa sig snart så struntade i att felanmäla. Nu har det dock gått ett tag sen 12 släpptes. Ska noteras att det alltså är i safari, kanske är annat med andra läsare.

Xs samma problem, kommer upp då och då.
Frustrerande.

Man får även problem att klippa/klistra då den tar större stycken och texter istället för att kunna markera enbart vissa ord/meningar.

iPhone X, iOS 12.1.2 och Safari. Inga problem.

Har ni med problem antivirus, addblockers etc installerade?

EDIT: Testade att markera text i det här inlägget och det var rejält buggigt o_O

Å jag måste helt plötsligt hela tiden logga in varje gång jag jag ska in på KS fr iPhonen :eek:
..även fast jag bocjar i ”kom ihåg mej” zzzz

Bump, måste ju finnas någon tekniskt kunnig i crew som vet vad som är fel? Nu funkade det inte heller att trycka på "fler alternativ".

Tillbaka
Topp