Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
När man ska ändra ett befintligt inlägg och redigeringsrutan kommer upp går det inte att markera,kopiera,klippa ut,klistra in på ett normalt sett.. sjukt irriterande faktiskt!Vad är det som inte funkar?
Jag har 8:an, samma problem!Kan ju kanske ha att göra med mobiltyp också, iPhone X här iaf.
Kan ju kanske ha att göra med mobiltyp också, iPhone X här iaf.
Därför man inte har iPhoneNär kan vi tänkas få en fix så att skriv- och redigerarfönstret fungerar som det ska i iOS 12? Jag besöker nästan bara forumet via telefonen och det börjar bli lite lätt frustrerande.
Trolla någon annanstans är du snäll.Därför man inte har iPhone![]()
Haha inget seriöst menatTrolla någon annanstans är du snäll.
Fungerar ju som tillfällig workaround iafTryck ändra, därefter ”fler alternativ”.
Inte reta upp hardcore fanboysen nuHaha inget seriöst menat![]()
Ska tänka på detInte reta upp hardcore fanboysen nu![]()
+1 på detta inlägg.Å jag måste helt plötsligt hela tiden logga in varje gång jag jag ska in på KS fr iPhonen
..även fast jag bocjar i ”kom ihåg mej” zzzz
Jag har samma bekymmer med min Iphone 8.Bump, måste ju finnas någon tekniskt kunnig i crew som vet vad som är fel? Nu funkade det inte heller att trycka på "fler alternativ".