Femitolv
Silver
Väljer mellan dessa två allternativ.
1 fixa ( vad är rimlig budget) för att få den på banan
2 sälja den och köpa något annat
Vad tycker du jag skall välja??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En snubbe på OF gjorde likadant. Det slutade med blockning för all framtidHar lite svårt för dem här förklädda säljesannonserna. Du har ju skapat liknande trådar tidigare. Om den är till salu är det väl enklare att bara skapa en säljestråd på k&s?
Framför allt är det ju inte så kul att erbjuda någon hjälp som bara är ute efter pengarna och ska sälja... Om någon hittat en gammal klocka (typ arvegods) i en byrålåda och har noll koll på värdet är det enligt mig en helt annan sak.En snubbe på OF gjorde likadant. Det slutade med blockning för all framtid![]()
Självklart kan du fråga frågor, eller visa upp bilder på en nyinköpt klocka. Det är såklart bara roligt och forumets syfte.I övrigt är just möjligheten att fråga å få olika kommentarer utifrån ofta betydande erfarenhet vilka svar på alla typer av inlägg ger mig ny kunskap och insikt ( vilket naturligtvis inte är svårt jag är novis inom detta område).
Så det är nog bra om det är högt i tak även hos mer kunniga läsare av inlägg. För att tex jag och kanske fler skall få lite mer information att omvandla till egen kunskap å bli lite klokare tills i morgon.
Galen fynd låda..Tack för info
Några av mina fynd "ingen" är tillsalu
![]()
Den kan jag tänka mig o köpa!!!!!!!!!!!Har köpt en Omega Sk byrålådesfynd går igång men stannar glaset riktigt dåligt.![]()
Väljer mellan dessa två allternativ.
1 fixa ( vad är rimlig budget) för att få den på banan
2 sälja den och köpa något annat( lite girig så hoppas på 4500kr är det rimligt) om inte vad är den värd. Tycker själv om modellen.![]()
Vad tycker du jag skall välja??