• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bytes Fixarklockor - massiv hög !! mot nåt skoj

D

Deleted member 1154

Guest
Bytes som en del av detta projekt:
http://www.klocksnack.se/threads/från-casio-f91w-till-rolex-under-2014.16010/

Yes , mina vänner nu är det ett byte genomfört. "Casio no more" kör vi som slogan och jag presenterar nu stolt troligen det bästa bytet som kommit in i detta projekt:
Massor av fixarklockor:
citat från den hederssamma bytaren:
"Jag har en hög med klockor som jag inte har någon aning om förutom att de är billiga Ur och Penn klockor som inte går, kan bero på avsaknad av batteri eller att de är sönder. Fick dem tillsammans med en del andra klockor så jag har ingen direkt användning för dem. "
Ser ut som vilken "get together" som helst..
Bytesförslag mot denna GTG-hög tas emot i PM och väljs ut av mig och den som bytt bort dessa, övervägt och kontrollerat så vi byter mot roliga objekt framöver..

Bytesvärdet sätter jag till 800kr

 
Topp