• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Fjällräven vinterjacka

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Oj oj vågar man sig på en OT säljes annons?

Jag har iaf förköpt mig. Köpte en fjällräven "Ö-vik winter jacket" på naturkompaniet 141117. Den är alltså inte ens en månad gammal men det har blivit att jag inte använder den.

Nypris 2500kr
Mitt pris 1500kr plus ev frakt.

Länk till hemsida http://www.fjallraven.se/ovik-winter-jacket

Den är i storlek XL. Jag är 185cm lång och har normal kroppsbyggnad, 89kg och den passar mig, provade först storlek L men den var kort i ärmarna och tight över axlarna.

Mina bilder:
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg


Jackan är som ny, har inga fel, slitningar, skav, fläckar eller andra skavanker. Orginal kvitto följer med.

Ingen Retur.
 
Topp