• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Flång ny Pizzaugn Ooni Koda 12, gasol 50mBar

Cuban8

Basic
2-Faktor
Pris
2350 plus frakt
Returpolicy
Ny obruten - ingen retur.
Beställde en Ooni koda 12 gasoldriven pizzaugn utan att notera att jag plockat i den tyska 50mBar varianten i korgen. Vill någon spara 2-3 månaders leveranstid istället för att köpa den direkt av Ooni så kan jag sälja den vidare oöppnad. De verkar ha tagit slut snabbt i deras black friday sale.

Det finns 50mBar regulatorer att köpa här också, men jag kör hellre svensk standard, 30mBar, själv. Oklart om 50mBar är snabbare att värma upp.

Jag köpte på black friday, till 20% rabatt - 2350:- Rean på Ooni tar slut 2/12. Självklart får du samma låga pris av mig - dock får du stå för frakt om du inte hämtar den i Linköping.

Vill ingen ha den åker den tillbaka till Ooni.

Ugnen finns beskriven här:

Edit: Enligt Ooni ingår det gasolregulator - men vad jag förstått är den en anslutning som inte passar flaskorna här? Därav att man får köpa en som lirar här hemma för en hunka eller två. Passar regulatorn däremot är det ju ren bonus. ;)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp