• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fler kvinnor på Klocksnack..

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Alldeles nyss berömde tjejen i repan på Sergel Plaza min klocka. Hon berättade samtidigt att hon var ett klockfreak. Givetvis tipsade jag henne om Klocksnack!!
Det var denna hon gillade.,
0B499300-481A-42FA-8425-995D356DAD97-2722-0000025598CDC8CB_zps121a133c.jpg
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Donkii & StrawberryFields
Ni har missuppfattat det hala gubbar. Man vill INTE att sambon ska kunna klockor för då vet hon vad det senaste inköpet kostar.


Fast fördelen är att då får man helt legit sitta här på KS. Nuförtiden har det mest gått över till ett smygande och en jävla massa "jobbmejlande" på kvällarna. Dock ska jag erkänna att KS i för stor dos kan medföra vissa nackdelar i ett förhållande :blackeye:
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Fast fördelen är att då får man helt legit sitta här på KS. Nuförtiden har det mest gått över till ett smygande och en jävla massa "jobbmejlande" på kvällarna. Dock ska jag erkänna att KS i för stor dos kan medföra vissa nackdelar i ett förhållande :blackeye:

Visst skulle det vara synd om sambon fick reda på vad du egentligen gör?! En schysst klocka åt mitt håll kanske kan påminna mig om att inte råka ta bladet från munnen... :cool:
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Visst skulle det vara synd om sambon fick reda på vad du egentligen gör?! En schysst klocka åt mitt håll kanske kan påminna mig om att inte råka ta bladet från munnen... :cool:


Skratt, ja du får ringa henne om du vill :)
Förbered dig dock på att få frågan "vem är du och vilken idiot ringer och snackar om nått skit som skrivs på ett klockforum..."
Det är riv i den där jävla tanten, pekar på henne :)
 

maxmol

Panerai
Haha älskar att detta mynnar ut i den klassiska "ska tjejerna få komma up i trädkojan?" Iof så tycker jag att damklockor är typ lika intressant som damfotboll. Så de får bygga en egen koja. :p
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Vi skulle behöva lite damer på forumet som kan svara i alla: vilken klocka till frugan trådar...
Lite drinktips o sådant.
Story short, en genväg till info som kan hjälpa en att smöra för frugan.
 

Tantal

Omega
2-Faktor
Absolut! Kvinnors klockintresse är ett stort svart och outforskat hål för mig! Efter att ha följt nästan bara män på olika forum!
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Alldeles nyss berömde tjejen i repan på Sergel Plaza min klocka. Hon berättade samtidigt att hon var ett klockfreak. Givetvis tipsade jag henne om Klocksnack!!
Det var denna hon gillade.,
0B499300-481A-42FA-8425-995D356DAD97-2722-0000025598CDC8CB_zps121a133c.jpg
Var du som vanligt enbart iförd badrock?
 
Topp