• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fler som får .....Konstigt meddelande från Tapiren ang Sub ???

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Är det bara jag som får detta meddelande från Tapiren ??
Det kommer lite då och då, trycker man på den laddar den lite sen åker man ut och det står "kontot inte tillgängligt"

Strange.......
ImageUploadedByTapatalk1427576927.863404.jpg
 

Tapiren

Cartier
Men, det är ju jag som är "Tapiren"! Jag har konversationer angående en eller två klockor som finns i säljes-forumet men jag kan inte minnas att jag sökt kontakt med dig, MacRulez4ever. Väldigt underligt!

Däremot har jag startat en konversation med just den rubriken, tidigare i veckan, men då som svar på en annons och med en annan användare.

Är det någon mer som är drabbad?
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Men, det är ju jag som är "Tapiren"! Jag har konversationer angående en eller två klockor som finns i säljes-forumet men jag kan inte minnas att jag sökt kontakt med dig, MacRulez4ever. Väldigt underligt!

Däremot har jag startat en konversation med just den rubriken, tidigare i veckan, men då som svar på en annons och med en annan användare.

Är det någon mer som är drabbad?

Har aldrig frågat efter en rolex sub, såvidare det inte är en 1680 från 1977 [emoji2]

Haha underligt
 

Tapiren

Cartier
Den konversationen var angående en klocka jag eventuellt var intresserad av att köpa, så det var jag som frågade efter den.

När började meddelandena komma? Jag startade konversationen som svar på en (gammal) annons i onsdags, därefter fick jag ett svar som jag i min tur svarade på. Inte så mycket aktivitet alltså.

Jag provar att skicka ett test-meddelande till dig så får vi se vad som händer.
 

Tapiren

Cartier
Jo, det verkade ju fungera! Skumt, men är någon mer drabbad av spammande från mitt håll så får ni ju höra av er så ska jag fråga moderator / administratör
 
Topp