• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Flickvännens nytillskott...

carlanton

Audemars
Den här köpte min flickvän i förrgår! Tvåton har aldrig varit min grej, men jävlar vad fin den här klockan är. Dock väldigt svårt att fånga lystern och nyanserna på bild. Den kan inte alls jämföras med de slitna och rassliga vintagedatejusts jag har sett tidigare. Tråkigt nog har hon väldigt mycket smalare handleder än jag, annars hade jag lånat den varje dag.

1zqbrkp.png


Trots att hon är helt ointresserad av klockor har hon nu en finare samling än många av oss här på forumet...
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Trots att hon är helt ointresserad av klockor har hon nu en finare samling än många av oss här på forumet...

Helt ointresserad kan hon ju inte vara... Är den 36mm eller mid-size? Svårt att avgöra, särskilt som du pratar om smala handleder. Tycker det är bra att hon går på tvåton. Ser ju titt som tätt Datejusts i helstål, eller stål/vitguld på kvinnliga handleder.

A
 

calzone

Vacheron
Om man e helt ointresserad slänger man väl knappast ut sådana summor på klockor ?, om man inte är miljonär etc. Grattis passar henne riktigt bra :)
 

Sond

Patek
Den här köpte min flickvän i förrgår! Tvåton har aldrig varit min grej, men jävlar vad fin den här klockan är. Dock väldigt svårt att fånga lystern och nyanserna på bild. Den kan inte alls jämföras med de slitna och rassliga vintagedatejusts jag har sett tidigare. Tråkigt nog har hon väldigt mycket smalare handleder än jag, annars hade jag lånat den varje dag.



Trots att hon är helt ointresserad av klockor har hon nu en finare samling än många av oss här på forumet...

Mycket fin. En sådan skulle passa på min fru. Men det finns dock en stoooor skillnad. Det är jag som kommer köpa den...
 
Topp