Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ska nog ta efter dig på det, omegan var ju skitsnygg på henneInvolvera henne i ditt intresse bara. Nu ser hon att jag kan köpa henne en dyr klocka till henne och då har hon inte sagt något när jag köpt klocka nu när hon har sin omega![]()
![]()
Oj, imponerande.![]()
Hon har fler klockor än jag. Mitt klockintresse föddes i samband med att hon bar 3 olika IWC på våra 3 första dejter.
Tack kompisSka nog ta efter dig på det, omegan var ju skitsnygg på henne![]()
Du har ingen bild på 5-miljonersklockan så vi kan se om dom har rätt?Av min erfarenhet o tala så spelar det ingen roll om klockan kostar 500 eller 5 miljoner. Alla jag stött på har varit helt ointresserade.
Ursäkta men, nä!Hustruns första kommentar. ”Min är snyggare” (Victorinox)
![]()
Drömdejter ju! Håll hårt i henne![]()
Hon har fler klockor än jag. Mitt klockintresse föddes i samband med att hon bar 3 olika IWC på våra 3 första dejter.
Min sambo har förståelse för mina inköp. Så länge jag inte klagar på hennes köp av väskor, skor, kläder, smink, parfymer, smycken, inredning, ombyggnationer, utekvällar, resor och allt annat som kan tänkas konsumeras i tid och otid![]()
Haha, så sant så!!Jag har ju två dyra intressen eller ja minst 2 iafBilar och Klockor, Svaret är för det mesta " så länge du är nöjd hjärtat" Det är som att hon säger så bara för att jävlas med mig. För man bli ju fan aldrig nöjd
![]()
Samma här! Men om det blir en kommentar så är de billigare uren alltid snyggare vilket är rätt intressant. Och mer än ofta så tycker de att klockorna ser ut att kosta lika mycket. T.ex. en SKX007 och en DJ...Av min erfarenhet o tala så spelar det ingen roll om klockan kostar 500 eller 5 miljoner. Alla jag stött på har varit helt ointresserade.
Haha, hög igenkänningsfaktor!
Coolt! Är hon medlem här?![]()
Härlig berättelse!För några veckor sedan när vi var på semester så hade jag med mig några klockor (som sig bör!), en kväll när vi skulle ut och äta så ville hon låna min Panerai och jag såg hur hon flertalet gånger sneglade på handleden samt att när lumen bekände färg så kom det: "Men du, en sån här vill ju jag också ha!".
Vi gifter oss nästa sommar, då ska hon få en riktigt fin klocka i morgongåva!