D
Deleted member 4412
Guest
O det får man ju ändå inte ta hur som helst hahaVadå, vad ska du annars ha bilder på? Henne?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
O det får man ju ändå inte ta hur som helst hahaVadå, vad ska du annars ha bilder på? Henne?![]()
Då ska jag ha på DJ på nästa dejtLite lustigt men sant. "Intressanta" tjejer verkar ha ett gott öga till DJ, och till killen som bär den, av egen erfarenhet.
True story!
Haha! Fick den kommentaren av min pappa... Han sa att jag blivit lurad när jag köpte min Speedy och frågade varför de glömt batteriet. Han fick en Casio MDV106 av mig som han tycker är bättre...Frugan tyckte att jag var en idiot som köpte en klocka för ca 47k som man måste vrida upp själv varannan dag![]()
Frugan tyckte att jag var en idiot som köpte en klocka för ca 47k som man måste vrida upp själv varannan dag![]()
Betalade du listpris?Frugan tyckte att jag var en idiot som köpte en klocka för ca 47k som man måste vrida upp själv varannan dag![]()
Inte konstigt hon blev upprörd...Betalade du listpris?
Supersnyggt med lady DJ!!Min fru är ganska med i klockorna, särskilt efter hon fik (read: "took over my watch fund") hennes som bröllopspresent
Nu vill hon att jag skulle köpa en PAM674 (Luminor Due, thin) som hon tyckte om eller en AP/VC som jag ville ha men är för snål![]()
Nä, betalade 28k för en helt ny, men det vet inte honBetalade du listpris?
Man brukar väl säga att man har köpt billigare, inte tvärtomNä, betalade 28k för en helt ny, men det vet inte hon
Som jag och mina bilar dåMin sambo säger i regel alltid:
Har inte du en sån där redan, dom ser ju likadana ut
Efter det brukar hon säga, så länge det gör dig lycklig är jag glad.
Så jag brukar tänka:
Har jag råd med det och gör det mig glad utan att gå ut över gemensamma ekonomin så köp![]()
Hahaha dennmåste man testaNär hon frågar vad klockan kostat svarar jag 100% ärligt. Hon tror dock att jag pratar i kr när jag i själva verket pratar i € eller $.
Ett bra trick som jag har kört ganska länge. Funkar skitbra. Alla är nöjda och glada ; ))
Fast det är klart att det tycks märkligt när jag talar om klocka och/eller cabriolet nästa sommar.Min har inga problem alls. Köpte en 5k victorinox till henne i somras som hon tycker är den finaste i världen. Inga problem att vara ärlig. Vi har våra respektive intressen men mest gemensamma. En cykel i livet...
Du söker en ny flickvän på KS Köp & Sälj?Min flickvän sa att hon ville ha en DW, jag flippade totalt och började söka efter vettigare alternativ på på köp o sälj här![]()
Söker du ny flickvän här på Köp & Sälj? Tyvärr måste jag meddela dig att just Klocksnack inte direkt vimlar av kvinnor. Men lycka till!Min flickvän sa att hon ville ha en DW, jag flippade totalt och började söka efter vettigare alternativ på på köp osälj här![]()
Hahaha, jaha fel forum alltså?Söker du ny flickvän här på Köp & Sälj? Tyvärr måste jag meddela dig att just Klocksnack inte direkt vimlar av kvinnor. Men lycka till!
EDIT: Ja, jag var lite pucktvåa på att medvetet misstolka vad @cfalken skrev