• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

flieger (pilot) klocka för ca 2K

DB15

Panerai
Pledge Member
Vill gärna testa en flieger klocka för att se om det är nått för mig, undrar därför om man kan få en helt okej kvalitativ flieger för ca 2000-2500kr (helst billigare) inte så sugen på att lägga för stora summor just nu på en sådan. Är just nu mer ute efter känslan och om det är en modell som passar mig och min stil :)
Den får gärna vara automat/mekanisk men det är inge krav

Tack på förhand
Daniel
 
Senast ändrad:

MJ24

Patek
2-Faktor
Vill gärna testa en flieger klocka för att se om det är nått för mig, undrar därför om man kan få en helt okej kvalitativ flieger för ca 2000-2500kr (helst billigare) inte så sugen på att lägga för stora summor just nu på en sådan. Är just nu mer ute efter känslan och om det är en modell som passar mig och min stil :)
Den får gärna vara automat/mekanisk men det är inge krav

Tack på förhand
Daniel
Laco kanske…?
 

Goose

Cartier
Friends Of KS
2-Faktor
DSC_0746_zps37e49b2c.jpg

Orient kanske? Har ägt den beiga. Väldigt bra klocka för pengen. Behöver bara ett bra band. Det som sitter på gör ingen glad.
 
D

Deleted member 1154

Guest
Har en sån blå Orient, sjukt nöjd med den som sommarklocka till orange band
 

DB15

Panerai
Pledge Member
Tack för alla tipsen ks:are. Måste säga att jag gillar mer designen som enbart har en siffra och inte dubbla. Men watchgecko och laco verkar som väldigt bra alternativ :)
 

swedesoc

Panerai
2-Faktor
Sån här typ?

79fb3a464b2f8f5a8f4eefebe66b0b35.jpg


Kan släppa min under din budget när jag kommer hem om det skulle vara intressant.
Bara att skicka pm om intresse finns.
 

carlmartin

Rolex
2-Faktor
Beg archimede borde man väl kunna få under budget?
Annars har jag haft en Ticino och kvalite är väl inte det första jag skulle kalla det men visst får man känslan av auto-flieger
 
Topp