• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Flippa hit och flippa dit - vad har ni for life?

galácticon

Patek
2-Faktor
Av naturliga skäl postas det massor av inlägg kring inköp och inte sällan följs dessa inlägg av: "Vi får se hur lång tid det tar innan jag flippar den" (eller något i den stilen). Därför tycker jag att det vore intressant att veta vad som är hos mina kära KS-vänner for life - vilken pjäs kommer att överleva fruar, flickvänner och älskarinnor?

avujugu2.jpg
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Hmm det är ju en jäkligt bra fråga.. Endast tiden kan visa det. Köpte min drömklocka för ett tag sedan. Den var allt jag någonsin velat ha och skulle vara hos mig för evigt.... tills jag sprang på en annan klocka som tidigare för mig varit totalt utom räckhåll.
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Den här tråden är felpostad o finns under "Diskussion" istället - admin får gäna plocka bort den härifrån. Tack!
 
Topp