• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Flipping heck, vad göra?

Har fått den tokiga iden att jag vill testa en Sub men som det ser ut idag så skulle detta innebära att jag tvingas flippa min PAM 177 och det vill jag inte (tror jag).
Kan naturligtvis gneta ihop till en men med en 8 åring som nog fan smygknaprar anabola med tanke på växa ur kläder/cyklar/rum etc etc frekvensen så hinner jag nog fasen gå i pension innan nån sub sitter på handleden.
Gaaaahhh!!:mad:
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Sälj åttaåringen. Eller gör som yonsson eller rzc säger.

Vilket känns enklast? :D

(Går ju att sälja/köpa utan större problem. Gäller väl båda modellerna. Kanske får ta någon liten förlust - men inte på långa vägar som att spara ihop till en till klocka.)

mvh A
 
Update! (och till intresseklubben kan jag säga att: Ja, det är nu ni ska anteckna.)
Inne på dag 2 i lånbytet med Seikoman87:s 14060 och hittills inte tillstymmelse till klåda eller dylikt. Kanske slipper head only i hamnen trots allt:depressed:
 
Topp