• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Floffen

Henric Moberg

Breitling
Köpte en Rolex GMT av Floffen för ca 10 dagar sen. Smidig affär som gick väldigt bra! Vi kunde också ordna affären väldigt snabbt vilket var bra eftersom jag hade kort om tid.
 
Senast ändrad:

BCKSTRM

Rolex
Sålde en GMT a till Floffen kompis, där Floffen initierade kontakten på KS, skötte ganska mycket medlande och var med vid f2f. Mycket trevlig och smidig person!
 
Senast ändrad:

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Sålt en Pam48 till TS och det var snabb betalning och mkt trevlig konversation hela vägen. Inga konstigheter, good guy 100 % :)
 
Senast ändrad:

alex_c

Cartier
2-Faktor
Floffen köpte en 6-siffrig stål Rolex av mig. En f2f-affär som var mycket trevlig och helt utan problem. Från första kontakt till avslut på mindre än två timmar. Goodguy!
 
Senast ändrad:

Ernesto

Patek
2-Faktor
Köpt en Cartier Tank Solo. Smidigt och trevligt samt bra och ärliga bilder. En vän hämtade klockan och även han tyckte att Floffen var trevlig!

Gör gärna affärer igen.
 
Senast ändrad:

JoakimH

Omega
förmedlade ett köp till mig, ordnade med allt inkl transaktion trots att det inte var han själv som sålde. Klocksnack när det är som bäst
 
Senast ändrad:

DrPhil

Omega
2-Faktor
Köpte en GMT master II som Floffen sålde åt en vän. Affären gick supersmidigt rakt igenom! GG :)
 
Senast ändrad:

Gasparo

Cartier
2-Faktor
Floffen agerade mellanhand åt en vän. Snabb betalning, smidig affär rakt igenom. Good Guy!:)
 
Senast ändrad:

JLC

Panerai
2-Faktor
köpte lite OT grejjer (skor och skjorta). allt var som beskrivet och snabb lev och välpackat. GG for sure. Gör gärna affärer med honom igen.
 
Senast ändrad:

fabcer

Breitling
Var på gång att köpa en grym 15300av Floffen, slog till på en 15202 istället men otroligt trevlig flexibel och tillmötesgående. 100% GG!
 

DirkPitt

Breitling
Jag köpte en Rolex 16570 av @Floffen. Han var trevlig och enkel att kommunicera med. Affären gick smidigt och klockan var i utlovat skick. Kan varmt rekommendera att göra affär med honom.
 

JLC

Panerai
2-Faktor
Sålt en klocka till @Floffen i veckan.
Mycket trevlig att göra affärer med och snabb, trygg affär utan strul.
Tog sig dessutom tid att köra och möta upp.
100% GG. Rekommenderas till alla för framtida affärer.
 

pnt

Rolex
2-Faktor
Sålt en Explorer till ts och det var mycket trevligt och smidigt. Inga konstigheter över huvud taget!
 
Topp