• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

flowstate247

flowstate247

Basic
2-Faktor
I'd like to think that Im a good guy and a fair buyer/seller but what do you think? :) Jag kan förresten prata lite svenska, men bara lite, så kan vi använda engelska från och med nu? Tack!

Senast ändrad:
Jag sålde en Seiko till Daniel. Det var en alltigenom trevlig upplevelse. Vi surrade lite, han skickade pengar, jag skickade klockan och här sitter vi nu i varsitt land, glada och nöjda! Precis som det ska vara att göra affärer, så gör det med flowstate247! Ni kan tacka mig sen!

I sold a Sinn to Daniel and everything was very smooth and easy.
Great communication and a 100 % goodguy in my book :)

Sold a Seiko to Daniel and it was all good. Nice communication all the way when I was a bit worried since PayPal held my money. But it all ened out good and Daniel is absolutely a good guy imo. :)

Traded watches with @flowstate247 and it was all smooth sailing. Clear and prompt communication, the item was very well packaged and out of the box it was everything that was promised! 100% goodguy! 👌

Sålt en klocka till denna herre. Smidig och trevlig kommunikation. Snabb betalning. Rekommenderar att göra affärer med honom. Goodguy!

Tillbaka
Topp