• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

FOQ

Epicure.watches

Panerai
2-Faktor
Köpte en klocka av denna herre. Allting fungerade mycket smidigt och snabbt! 100% GG! Skulle gärna göra affärer med honom igen!
 
  • Like
Reactions: FOQ

ikaroess

Cartier
Köpt en klocka av FOQ på distans. Klockan kom välpaketerat och som i utlovat skick.

Trevlig herre som jag gärna gör affärer med igen, goodguy! :)
 
  • Like
Reactions: FOQ

FilipF

Vacheron
2-Faktor
Köpte Lifestyle av herrn,
Mycket trevligt och smidigt på alla sätt. Snabb leverans. Skulle klart göra det igen om jag får möjlighet!
 

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Köpt Seiko av @FOQ via distans. Förutom att FOQ är oerhört trevlig och snabb hela vägen i kommunikationen möttes jag av ett mycket bra paketerat paket, en klocka som matchade beskrivningen på varje hairline samt ett gummiband jag ej visste att jag skulle få. Tack FOQ för att du fick detta köp att kännas mycket mer exklusivt än klockans pris. 100% Good Guy och jag ser fram emot fler affärer i framtiden :)
 

HSK

Patek
2-Faktor
Sålde en Zelos Mako till @FOQ. Jättetrevlig kille och smidig att göra affärer med. Snabba svar och snabb betalning. En riktig GG helt enkelt, rekommenderas! :)
 
  • Like
Reactions: FOQ

bautaberit

Panerai
2-Faktor
Hittade det jag sökte genom en köpes-annons. @FOQ bjöd på trevlig kommunikation, snabbt skickat och bra packat. Topp!
 

M26

Rolex
2-Faktor
Sålde min Vostok Classica till @FOQ, alltid lika trevlig ha att göra med vare sig i affärer eller diverse klocksnack. Responsiv med snabba beslut och rapp betalning. 110% GG som jag gärna gör affär med igen
 

FreakyLeo

Patek
2-Faktor
Bra säljare. Snabbt, smidigt och välpaketerat. Mycket trevlig och en allmänt hyvens herre också :) 100% GG och två tummar upp från mig.
 

Lauda

Patek
2-Faktor
-Jag sålde två klockor till @FOQ . En seriös köpare som vet vad han vill ha! Men framförallt en mycket trevlig herre som jag mer än gärna gör affär med igen! 100% GG
 
  • Like
Reactions: FOQ

Waldorf

Audemars
Köpt en klocka av @FOQ, en utmärkt, trevlig, tydlig och pålitlig herre som skickar med små överaskningar. Kan varmt rekommendera en sån riktig GG.
 

Svävaren

Omega
Vill skriva en notis om @FOQ i hyllande syfte. Har varit inblandad i en längre konversation kring ett eventuellt köp och upplever att jag blivit mycket väl bemött, ärligt och tålmodigt även om jag nu till slut har valt att avstå köpet.

En hedervärd typ som jag gladeligen har kontakt med igen i framtiden.
 

Fixoflex

Patek
2-Faktor
Köpte en vintage Tissot av @FOQ utan några problem. Trevlig kommunikation och troligen det bästa emballaget runt en klocka någonsin:) 100% GG!
 

Emil90

Breitling
Köpte en Seiko SKX007 av @FOQ som mitt första köp genom detta forum och jag blev väldigt väl bemött. Snabb och trevlig när det gällde kommunikation och vad jag som nybörjare ansåg vara ett väldigt väl inpackat paket som jag tog emot. Måste säga tack för ett väldigt bra första intryck av det här forumet till @FOQ. :)
 

FOQ

Audemars
Köpte en Seiko SKX007 av @FOQ som mitt första köp genom detta forum och jag blev väldigt väl bemött. Snabb och trevlig när det gällde kommunikation och vad jag som nybörjare ansåg vara ett väldigt väl inpackat paket som jag tog emot. Måste säga tack för ett väldigt bra första intryck av det här forumet till @FOQ. :)

Tack själv @Emil90 Och välkommen till forumet!
 

Akerhage

Cartier
Köpte en Seiko Great White Shark. Mycket trevlig och seriös säljare som jag rekommenderar varmt. Tack för en grymt trevlig affär!
 
  • Like
Reactions: FOQ
Topp