Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nedan kommer min review av Oris AquisKan du inte länka din youtube? Låter intressant!![]()
Känns lite Fawlty Towers över det där.Jaha, nu kom Erikas chef och sa att allt var ett missförstånd. (De hade nog sett min Tweet på twitter...)
![]()
![]()
Vad gör man?
Du kan ju fråga dig själv vad det tillför dig att recensera en sådan klocka, min gissning är ingenting.
Ja jag gör så, det var ju därför jag tackade ja ifrån början, innan "missförståndet".
Många träffar på Google?Du kan ju fråga dig själv vad det tillför dig att recensera en sådan klocka, min gissning är ingenting.
PrecisMånga träffar på Google?
Jag hoppas verkligen att den där "Erika" är ett fiktivt medarbetarnamn för annars har hon tidernas sämsta chef. Inte en chans i helvetet att hon ställde de villkoren utan hon följde garanterat företagets policy och när du hängde ut dem fick chefen kalla fötter och kastade sin anställda under bussen. Vilken douche.Jaha, nu kom Erikas chef och sa att allt var ett missförstånd. (De hade nog sett min Tweet på twitter...)
![]()
![]()
Vad gör man?
Nu får du sluta hålla oss på halster och publicera recensionen
Har inte fått hem den ännu, de väntar visst på en ny modell som de vill att jag ska recensera.Nu får du sluta hålla oss på halster och publicera recensionen![]()
Hah... right.Börjat få en massa reklam av dom på Facebook där dom bashar "Swiss made" och stora märken i allmänhet. Säger i princip att dom håller samma kvalitet men för 2-300 euro.
Tja, japanerna gör det ju...Börjat få en massa reklam av dom på Facebook där dom bashar "Swiss made" och stora märken i allmänhet. Säger i princip att dom håller samma kvalitet men för 2-300 euro.
Lite OT, men jävlar vilken bra scen det är. Gästen kommer in i köket när han står där och skriker och hoppar på stället. En av de genial egenskaper rollen gavs är ju att han aldrig erkänner ett misstag eller en lögn, utan istället försöker släta över det med en till lögn.Känns lite Fawlty Towers över det där.
Tänker på när Basil ljudligt läxade upp en påhittad imaginär kock i köket bakom stängda dörrar för att mörka för de kritiska gästerna att det i själva verket bara var han själv som stod för den usla maten och missförstånden. Vet inte varför jag associerar till det..
Haha... ja, en av de allra bästa scenerna i den serien.Lite OT, men jävlar vilken bra scen det är. Gästen kommer in i köket när han står där och skriker och hoppar på stället. En av de genial egenskaper rollen gavs är ju att han aldrig erkänner ett misstag eller en lögn, utan istället försöker släta över det med en till lögn.
vara 100% korrekt och så rättvis du bara kan vara. Dvs var bättre än den här Eda-snubben.
De har inte återkommit. Inte för att jag bryr mig så mycket om detKommer det nån recension?
Blir less på dem...Fick upp detta i mitt flöde:
https://uk.news.yahoo.com/this-unde..._campaign=MOFU&utm_content=yahoo&guccounter=1
Av nån anledning dyker det upp en massa FL videos på min facebook. Inget för mig hursomhelst.
Fick nog av alla Swole o´Clock reklam på FB redan innan dessa dök upp.![]()