- Pris
- 9500
- Returpolicy
- Om något är uppenbart fel
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer en ganska ovanlig Fortis Cosmonauts B-42 day-date modell - såld ny i Japan 2012. Den harsamma snygga visare som kronografvarianten. Smidig storlek i 39mm (mycket mindre än vad Fortis brukar slänga ut på marknaden). Köpt av mig via chrono för några år sedan och buren i rotation. Klockan är i mycket gott skick för sin ålder men hairlines finns såklar - bilderna är en del av beskrivningen. Vridringen i stål har fina klick och känns gedigen. Mycket bra lume som fortfarande lyser starkt. Klockan passar handleder upp til 18,5 cm och inga extralänkar följer med. Annars finns box (lite sliten på insidan) med en ny kudde som jag lagt till. Cert/Garanti kort stämplat i Japan. Slänger även med en Fortis pappersvikt i formen av ett kugghjul för de som gillar lite kuriosa.
Dessa ligger på 1300-2000 USD på chrono så lägger mig betydligt under det. Gör gärna affär F2F i Stockholmstrakten men kan skicka klockan på köparens bekostnad och risk såklart. Mina referenser finns länkade i signaturen.
Dessa ligger på 1300-2000 USD på chrono så lägger mig betydligt under det. Gör gärna affär F2F i Stockholmstrakten men kan skicka klockan på köparens bekostnad och risk såklart. Mina referenser finns länkade i signaturen.