- Pris
- 750
- Returpolicy
- Enl ök
- Bilder Skickat
- Ja
Fortis Logo för Blaupunkt, ref 425.20.99, oktober 1987. Prisbelönt design som fick IF Design Award 1988.
Fint skick men det finns lite hairlines på framförallt baksidan efter ovarsam förvaring utan förpackning. Jag har testat den på armen och tagit ett par bilder. Förefaller vara oanvänd i övrigt. Pläterad fulmetallboett och mineralglas. Ca 36 mm exklusive kronan. 18 mm bandfästen. Ronda 375 som fick ett nytt Energizerbatteri februari 2023. Ej täthetsservad eller provtryckt i samband med det. Watch only, originalbandet på bilderna ingår men inga andra tillbehör eller dokumentation finns.
Finns i Stockholm för avhämtning eller kan skickas spårbart och på min risk.
Byten mot något kul kan vara intressant.
Pris / bytesvärde: 750 kr. Jag bjuder på frakten om du inte kan hämta.
Fint skick men det finns lite hairlines på framförallt baksidan efter ovarsam förvaring utan förpackning. Jag har testat den på armen och tagit ett par bilder. Förefaller vara oanvänd i övrigt. Pläterad fulmetallboett och mineralglas. Ca 36 mm exklusive kronan. 18 mm bandfästen. Ronda 375 som fick ett nytt Energizerbatteri februari 2023. Ej täthetsservad eller provtryckt i samband med det. Watch only, originalbandet på bilderna ingår men inga andra tillbehör eller dokumentation finns.
Finns i Stockholm för avhämtning eller kan skickas spårbart och på min risk.
Byten mot något kul kan vara intressant.
Pris / bytesvärde: 750 kr. Jag bjuder på frakten om du inte kan hämta.