• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Fortis Professional Flieger Chrono ________"Even more Priced to sell"_________

ironcastle

Patek
2-Faktor
Fortis Flieger Chrono till salu. Even more Priced to sell!

10% rabatt mot utannonserat pris utlovas! 6888 SEK är det som gäller!

Med box och papper. Uttagen 2009. Troligen inte servad under denna tid, ej heller särskilt mycket använd. I mycket fint skick. Blästrad yta vilket medfört att den klarat sig mycket bra. Finns några mycket ytliga repor på länken på något ställe, spännet har inga direkta hairlines, mer av mycket ytliga "gnuggmärken".
Upplevs frisk i gången, dras upp lent och mjukt, går jämnt och bra samt fungerar klanderfritt i kronograffunktionen. Drivs av Valjoux 7750.
Glaset har ett minimalt chip på kanten kl 9. Syns endast vid granskning, annars inte. Mäter 45mm med krona, 40mm utan. Gång enligt timegrapherbild.

Pris: Priced to sell. 7.654SEK. via Swish eller banköverföring. Nytt för denna pjäs idag är ca 20k. F2F i närheten av Tullinge söder om Sthlm funkar också.
Frakt: Står jag för.
Retur: Accepteras inom 24h under förutsättning att skick inte motsvarar det som beskrivs ovan. Köpeskilling återbetalas när jag mottagit och konstaterat att klockan är i samma skick som när den lämnade mig.

Bilder:

IMG_7509.JPG
IMG_7525.JPG
IMG_7527.JPG
IMG_7528.JPG
IMG_7529.JPG
IMG_7524.JPG
 
Topp