• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Fortis vintage triple calender månfas prisdumnp 2500kr

Mattan

Panerai
Passa på att testa en månfas för en billig peng. Köpte denna på skoj då jag aldrig haft månfas men insåg att den får för lite handled.

35mm utan krona, 42mm lug-lug. 18mm mellan luggarna.

Så vitt jag vet är det mesta original, dock så är den silvriga tavlan ommålad, ok gjort men siffrorna stämmer inte på alla ställen:), se bilder.

Annars är det en mycket charmig klocka med ett 21jew manuellt cal203 verk där alla funktioner fungerar som dom ska. Ibland får man trycka några extra gånger för att få in dagen men det funkar.

Vet inte hur gammal den är eller sericehistorik men den håller tiden bra och har en hyfsad gångreserv.

Fint skick på boett och plexiglas och levereras på ett i princip nytt Rios läderstrap.

3500 pix inkl rekad frakt vill jag ha.Bud och skambud är välkomna, allt beaktas.

Kladda gärna i tråden om ni villl fråga eller kommentera något.
 

Mattan

Panerai
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 
Topp