• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fortistråden

Joakim1

Panerai
Mitt lilla bidrag till tråden. 18 karat, vilka bandhorn!. Kika på subsekunden! 36mm. Visst är den charmig? Är det någon i tråden som vet när uret tillverkades ? Och eventuell kaliber? Jag är stolt som en tupp av detta charmiga ur🤗
EEE8D033-96CE-4125-8CAB-B43A2CBC46F4.jpeg
 

ScubaKing

Audemars
Det är väl främst låset som skiljer men visst, den här är inte sämre än andra länkar i prisklassen.

Jag har ägt den där, älskade den och tyckte själv länken var extremt välgjord. Väldigt stabil och grov, visst det kanske inte är finlir som Patek eller AP, men det är ju inte alls samma typ av klocka. Som grov sportklocka tycker jag länken är klockren. Känns väldigt solid och tung på armen, precis som Breitlings pilot eller länkarna i pro-serien hos Breitling.
 

mrowkoob

Omega
Jag har ägt den där, älskade den och tyckte själv länken var extremt välgjord. Väldigt stabil och grov, visst det kanske inte är finlir som Patek eller AP, men det är ju inte alls samma typ av klocka. Som grov sportklocka tycker jag länken är klockren. Känns väldigt solid och tung på armen, precis som Breitlings pilot eller länkarna i pro-serien hos Breitling.
Samma här hade den först med läder men bytte till länken. Klockren everyday beater.
 

Laplander

Rolex
Fortis commercial.png


En Fortisreklam kommer upp på min Youtube lite då och då, äntligen något vettigt!
Enda reklamen jag inte trycker på "hoppa över"... 😁
 

MrH

Breitling
Är det någon som har några tips/synpunkter om denna klocka?( Fortis Flieger ).
Kollat en del på Youtube men tänkte om det finns någon som haft en som kan ge sin syn på klockan.
 
Topp