• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Forumets 5e(?) (Ny klocka)

Carlton

Cartier
Har suktat efter den här ett tag och tillslut hittade jag en bra deal. Klockan behöver väl knappast någon presentation men för den ovetande är det alltså en IWC Mark XVI.

Ville ha länken då det är, som Laketwig poängterade i sin recension, betydligt lättare och framförallt billigare att skaffa läder i efterhand än länk. Måste säga att länken är fruktansvärt skön, förmodligen den skönaste jag testat hittills. Råder ju delade meningar här på forumet om länken förstärker eller hämmar klockans helhet, än så länge upplever jag den bara som positiv. Vi får väl se hur länge det dröjer innan det är dags för klockan att byta skepnad.

Bjuder på två kassa iphonebilder varav den ena med fel tid och datum.

Väl mött!

IMG_0287.JPG
IMG_0289.JPG
 

aljung

Panerai
2-Faktor
Grattis! Tycker länken är riktigt snygg och på nåt sätt så bli tavlorna på dessa IWC så sjukt bra på bild :)
 

Carlton

Cartier
Snygg klocka! En riktig favorit :)
Men gräslig hudfärg ;)

Haha vaddå gräslig hudfärg, nu hänger jag inte med :p Du måste ha överseende med att det är kasst ljus och iphonekamera!

Edit: Antar att du menade husfärg hahaha, isåfall håller jag verkligen med, nackdelen att bo i ett studentområde som byggdes på 70talet i guess ^^
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
IWC gör grymma klockor. Men är inte servicen satans dyr på IWC i allmänhet?

Snygg är den, grattis.
 

Axiom

Panerai
2-Faktor
Vilken skönhet!! Stort grattis!!
Tycker folk får respektera att man är lite glåmig i huDfärgen såhär om vintern ;)
 

Gulliver

Cartier
2-Faktor
Riktigt snygg. Vart inne på att komplettera med en IWC Xvi alt Xvii. Ser bra ut på dig men vad har du för handledsstorlek?
 
Topp