• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Forumets första nya Explorer 1, ref 214270.

Joakim Svensson

Rolex
2-Faktor
Riktigt toolig och klar förbättring frpn förra modellen. Jag tror dock att man tröttnar på enkelheten efter ett tag (?) :)
 

Zalath

Panerai
Jag har inte någon annan erfarenhet så jag säger bara min erfarenhet, att jag vid 3 tillfällen köpt fabriksnya klockor, varav 2 Rolex och aldrig betalat listpris.
Okej, men vilka modeller handlar det om då? Tänker att 214270 kommer ha ganska stor efterfrågan, åtminstone initialt. Du lär väl inte få särskilt stor rabatt på en 116610 heller? Hm.
 

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Kommer den nya versionen säljas parallellt med den gamla nu eller har Rolex plockat bort dem från hyllorna? Finns väl ingen frisk människa som väljer den gamla nu?
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Okej, men vilka modeller handlar det om då? Tänker att 214270 kommer ha ganska stor efterfrågan, åtminstone initialt. Du lär väl inte få särskilt stor rabatt på en 116610 heller? Hm.
Jag vet inte, men jag vet hur jag tänker. Skiljer det för mycket i pris mellan en AD i Sverige och en AD utomlands så påverkar det var jag handlar. Dock är inte gråmarknaden aktuell för mig. Jag vill ha fullset och papper på allt annars är det för mig en annan produkt som ska prissättas utifrån det.
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
lite bättre bilder..

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 

wojtecki

Cartier
Säkert nämnts tidigare men sitter inte "Oyster Perpetual" lite annorlunda jämfört med tidigare modellen?
Kanske bara bilderna som luras.
 
Topp