• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Forumets finaste Pepsi

Detta är den finaste Pepsi på KS?

  • Ja

    Röster: 11 20.0%
  • Kanske

    Röster: 44 80.0%

  • Totala väljare
    55
  • Enkät stängd .
P

Philippe Stern

Guest
Jag påstår att detta är forumets finaste Pepsi. Det är @closetplayer som äger den. Jag har inte sett någon finare på KS. @Gummo säger kanske finast. Kanske? Hahaha! Posta en bild här om du tycker du har en finare Pepsi. Men det tror jag ingen har. Jag vet att jag har rätt.
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Mer bilder här: https://klocksnack.se/threads/prisbump-12-5-rolex-16710-gmt-master-ll-pepsi.54146/
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Visst kan jag förstå att han tycker om sin klocka, den är lite fin men KANSKE inte finast. Att skriva det i en annonstext kan jag tycka måhända är lite skrytsamt. Jag tycker det handlar om smak. Många tycker om pepsiklockor med mer patina. Jag fick hem denna i veckan och den tycker jag är mycket finare. Den ÄR forumets definitivt finaste i sitt slag:
image (3).jpeg
image (2).jpeg
image (1).jpeg
image.jpeg
 

Ville_W

Rolex
2-Faktor
Visst är den fin. Men det bör väl en mindre än 10 år gammal klocka som troligen är välvårdad men också, så vitt jag kan bedömma, fått smaka på polertrissan vara.

I min värld kommer dock alltid en orörd boett med lite spår av tidens tand att vara finare så ingen röst från mig heller.
 
Topp