• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Forumets ovanligaste omega ?

antikmartin

Cartier
2-Faktor
image.jpg
image.jpg


Tack för infon i förra ämnet om denna mycket ovanliga Omega Marine från 1939
Kostade så klart en del men vågade handla den när den var så ovanlig att ingen till fanns till
Salu på hela internet just nu.
Är dock egentligen på jakt efter något modernare . Kronograf dykare pilot ? Eller nåt från IWC el rolex
Så den kan ev läggas ut på annonssidan som bytes så småningom
 

Patrik J

Rolex
Sällsynt läckert! Men att flippa den? :stop: Moderna Rolex går det 14 av dussinet på. Behåll den och var unik i stället. :)
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Om den är så unik håller jag med om att det vore synd att flippa den. Givetvis beroende på vad du har i kikarn.

En handledsbild vore trevligt.
 

antikmartin

Cartier
2-Faktor
Hej igen. Tack för det Tja. Vet inte är ingen omega samlare egentligen. Men den är ju en ovanlig modell och världens första dykarklocka godkänd till 135 m 1937. Rolex var vid tiden bara simsäkra inte några dykarklockor. Får se hur jag gör. Beror på ev byten osv
Och tack för stämningen av min nyinbytta
Gibson les Paul gold top hans Delsbo
Jo vi träffas väl hos Mattson snart eller hör av dig så pratar vi klockor ( och annat mekaniskt och gammalt )
Kommer ytterligare en les Paul snart. En 1960 edition likasom den som finns ny på
Blocket så nu är den svarta över.
 

hedbrg

Panerai
Löjligt snygg på!
TS verkar inte vilja berätta va de kostar att va så cool, men är de nån annan som har koll på vad man får pytsa för en sån här ungefär? :pompus:
 
Topp