Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns redan i andra trådar. Tex internationella kändisars klockorLäge för en sådan tråd. Maradona har en klocka på varje atm, men vad är det något vi ser på bilden här?![]()
Liberace som återuppstått?Läge för en sådan tråd. Maradona har en klocka på varje atm, men vad är det något vi ser på bilden här?![]()
Finns redan VM-tråd också:Det är väl bra med en VM tråd.
Vad har ni sett mer för spännande klockor under VM sändningarna?
Den VM tråden är lifestyle tråd dvs inget fokus på klockor.Diskuteras även här:
https://klocksnack.se/threads/idrottsmäns-klockor.40342/page-21#post-2361686
Finns redan VM-tråd också:
https://klocksnack.se/threads/stora-tråden-om-fifa-world-cup-2018.82970/
Du har förvisso en poäng därDen VM tråden är lifestyle tråd dvs inget fokus på klockor.
Den VM tråden är lifestyle tråd dvs inget fokus på klockor.
Du har förvisso en poäng där![]()
Jag förstår! Ingen brist på skapliga klockor bland spelare och tränare iafIntresset för själva fotbollen är tämligen låg för mig, däremot så kan det vara kul att se lite skapliga klockor![]()
Vad är det Hysén har på armen? FM?VM-bibeln består av:
![]()
![]()
Vet faktiskt inte, kan nog lika gärna vara något "icke nämnvärt". Tror det var en betsafe-annons eller liknande i tidningen.Vad är det Hysén har på armen? FM?
Hublot i sig har aldrig lockat mig men som domarklocka får den tummen uppVad tycker ni om VM:s dommarklocka ? Jag för nog säga att den är lite schysst!
![]()
![]()
https://www.chrono24.com/se/hublot/big-bang-referee-2018-fifa-world-cup--id8329648.htm?SETLANG=se_SE&SETCURR=SEK
Trodde aldrig jag skulle säga att Glenn har bra smak......men övriga kör ju bara innedinkor......stil och $$ hänger oftast inte ihop sas..,VM-bibeln består av:
![]()
![]()
Natilus, Royal oak, Kermit, Sub LB etc. Ingen av stil?Trodde aldrig jag skulle säga att Glenn har bra smak......men övriga kör ju bara innedinkor......stil och $$ hänger oftast inte ihop sas..,
Om du tänker efter.....nä! Det är bara klockor som är i ropet......och folk med lite $$ svänger näsan efter det.....lätta att få tag på och rätt tråkiga?! Blanka, safir, platta och helt utan finess...Natilus, Royal oak, Kermit, Sub LB etc. Ingen av stil?![]()
Ekdal är en klocksamlare så tror han kan ha mycket skoj. Tycker dock det var bra variationTrodde aldrig jag skulle säga att Glenn har bra smak......men övriga kör ju bara innedinkor......stil och $$ hänger oftast inte ihop sas..,
Jag blev lite sugen på att ha en, om jag skulle döma barnens match hos grannarnaHublot i sig har aldrig lockat mig men som domarklocka får den tummen upp![]()
Eller bland de mest ikoniska klockorna. Lätta att få tag på? Lika lätt som att köpa en vintage, om nu vintage är definitionen på ”stil”.Om du tänker efter.....nä! Det är bara klockor som är i ropet......och folk med lite $$ svänger näsan efter det.....lätta att få tag på och rätt tråkiga?! Blanka, safir, platta och helt utan finess...
Haha ja, väldigt sportigt med svettbandet. Skulle Sverige ta sig till åttondelsfinal ska jag börja fundera men den känns iskall för stundenJag blev lite sugen på att ha en, om jag skulle döma barnens match hos grannarna![]()
Håller med dig! Som dommarklocka så får den tummen upp. Gillar att de integrerat armbandet i svettbandet.
Hahaha, ja vi får väl göra ett ”gruppköp” då Hahaha.Haha ja, väldigt sportigt med svettbandet. Skulle Sverige ta sig till åttondelsfinal ska jag börja fundera men den känns iskall för stundenkul att dom satsat i alla fall!
Passaround med svettbandetHahaha, ja vi får väl göra ett ”gruppköp” då Hahaha.
Undrar om domarna får behålla klockorna?
Finns ju tom en hink av dem alla på C 24.....som visserligen är en usel liknelse.....men visar ändå på att tillgången är god. Ikoniska........tja....kanske......men i så fall reissues hela bunten......utom GlennzEller bland de mest ikoniska klockorna. Lätta att få tag på? Lika lätt som att köpa en vintage, om nu vintage är definitionen på ”stil”.
Hahaah det vore oförglömligtPassaround med svettbandetmagiskt!

Ja Sergey Galitsky skulle man haft som chefLycka till att hitta en hink av Granqvist’s hulk
![]()