• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Fotbolls-VM och klockor

larra64

Guld
IMG_0462.PNG
Läge för en sådan tråd. Maradona har en klocka på varje atm, men vad är det något vi ser på bilden här?

Hublot känns som klockorna "beats by Dr Dre" De slänger på klockor på varenda idrottsman de hittar som reklam. Kan inte mycket om Hublots prisvärdhet men när det gäller Beats är de ju sjukt överprisade men säljer ändå pga. reklamen. Känns som Hublot går samma linje. Maradona, Floyd Mayweather och massa andra med Hublot så man kan trissa upp priserna.

Trodde aldrig jag skulle säga att Glenn har bra smak......men övriga kör ju bara innedinkor......stil och $$ hänger oftast inte ihop sas..,
Ekdal är en klocksamlare så tror han kan ha mycket skoj. Tycker dock det var bra variation :). Strömberg känns som en sådan som inte servat klockan på 20år, men han har inte så bråttom heller, lunkar på med sin guld/stål.

Om du tänker efter.....nä! Det är bara klockor som är i ropet......och folk med lite $$ svänger näsan efter det.....lätta att få tag på och rätt tråkiga?! Blanka, safir, platta och helt utan finess...
Eller bland de mest ikoniska klockorna. Lätta att få tag på? Lika lätt som att köpa en vintage, om nu vintage är definitionen på ”stil”.

Jag blev lite sugen på att ha en, om jag skulle döma barnens match hos grannarna ;)
Håller med dig! Som dommarklocka så får den tummen upp. Gillar att de integrerat armbandet i svettbandet.
Haha ja, väldigt sportigt med svettbandet. Skulle Sverige ta sig till åttondelsfinal ska jag börja fundera men den känns iskall för stunden :) kul att dom satsat i alla fall!

Eller bland de mest ikoniska klockorna. Lätta att få tag på? Lika lätt som att köpa en vintage, om nu vintage är definitionen på ”stil”.
Finns ju tom en hink av dem alla på C 24.....som visserligen är en usel liknelse.....men visar ändå på att tillgången är god. Ikoniska........tja....kanske......men i så fall reissues hela bunten......utom Glennz :)
Meeen.....Hublotten är ju hur kool som helst....

Tillbaka
Topp