• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fotbollsklocka?

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Vet inte om jag läst eller drömt om någon kronograf där subdialen varit anpassad för en fotbollshalvlek dvs 45 min och sedan annan färg på tilläggstid. Tänkte försöka reda ut detta i god tid innan den allsvenska premiären i april.

Jag fattar självfallet att jag kan mäta 45 minuter med en "vanlig" kronograf eller med vridring och att det dessutom finns en stor j-a tavla med tiden på själva arenan. Jag är, precis som ni andra, ute efter det där lilla extra och en anledning att köpa en klocka till :)

Ha en bra onsdag KS are!
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
1187542_1200_675.jpg
 
Kunde inte redigera mitt inlägg efter 10 min....

Trodde inte jag skulle hitta den men det gjorde jag till slut:) Mindes att Tissot hade en fotbollsklocka : Tissot Quickster Football (quartz)

irKHbMu.jpg


Här har ni beskrivning av funktionaliteten:

aGoi3Iz.png
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor

Breitlingen visade sig ju vara svår att få tag på men får trösta mig med lite Youtube
 
  • Like
Reactions: M.M

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
var lite slarvig tidigare, fanns ju några brattar på chrono 24!! Sök på football istället för referee. Ligger runt 15k
 
Topp