- Pris
- 350
- Returpolicy
- Ja inom 2-3 dagar, men köparen betalar returfrakt.
- Bilder Skickat
- Ja
Någon som tycker det är kul med fotbollströjor? Rensar lite i garderoben och bland fotbollströjorna och har dessa till salu. Bilder finns längst ner.
Bud välkomnas.
1. Kroatien, Zvonimir Boban, L, SÅLD!
Klassisk Kroatientröja från 90-talet med legendaren Boban på ryggen. Svår att hitta!
Pris: 900 kr.
2. Arsenal, Jack Wilshere, L, SÅLD!
En av Arsenals snyggaste tröjor enligt mig. Med Wilshere på ryggen och när han fortfarande hade #19 efter att han kommit upp till A-laget. Använd en gång!
Pris: 450 kr
3. Arsenal, Eduardo, XL, SÅLD!
Någon som minns kroatbrassen? Fin tröja som är aldrig använd (lappar hänger kvar).
Pris: 350 kr
4. Real Madrid, Higuain, L
Tröja med Higuain på ryggen. Underbara minnen från honom i Real Madrid. Använd en gång.
Pris: 400 kr
5. Real Madrid, inget på ryggen, XL
Från 2008-09 säsongen. Aldrig använd.
Pris: 300 kr
7. Inter, inget på ryggen, XL SÅLD!
Från 2008-09 säsongen. En av Inters snyggaste tröjor enligt mig med guldiga detaljer... från Zlatans sista säsong. Aldrig använd.
Totalt blir detta 2800 kr. Om någon skulle vilja ha alla tröjor kan ni få dem för 2500 kr!
Finns vid Tekniska högskolan i Stockholm. Kan även skicka.
Bud välkomnas.
1. Kroatien, Zvonimir Boban, L, SÅLD!
Klassisk Kroatientröja från 90-talet med legendaren Boban på ryggen. Svår att hitta!
Pris: 900 kr.
2. Arsenal, Jack Wilshere, L, SÅLD!
En av Arsenals snyggaste tröjor enligt mig. Med Wilshere på ryggen och när han fortfarande hade #19 efter att han kommit upp till A-laget. Använd en gång!
Pris: 450 kr
3. Arsenal, Eduardo, XL, SÅLD!
Någon som minns kroatbrassen? Fin tröja som är aldrig använd (lappar hänger kvar).
Pris: 350 kr
4. Real Madrid, Higuain, L
Tröja med Higuain på ryggen. Underbara minnen från honom i Real Madrid. Använd en gång.
5. Real Madrid, inget på ryggen, XL
Från 2008-09 säsongen. Aldrig använd.
Pris: 300 kr
7. Inter, inget på ryggen, XL SÅLD!
Från 2008-09 säsongen. En av Inters snyggaste tröjor enligt mig med guldiga detaljer... från Zlatans sista säsong. Aldrig använd.
Totalt blir detta 2800 kr. Om någon skulle vilja ha alla tröjor kan ni få dem för 2500 kr!
Finns vid Tekniska högskolan i Stockholm. Kan även skicka.
Bilagor
-
kroatien-boban1.png387 KB · Visningar: 12
-
kroatien-boban2.png360.2 KB · Visningar: 9
-
arsenal-wilshere1.png368.3 KB · Visningar: 9
-
arsenal-wilshere2.png332.3 KB · Visningar: 9
-
arsenal-eduardo1.png354 KB · Visningar: 9
-