• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fotointresserad? Kolla in detta!! Klocksnack + Moderskeppet Foto = SANT!!!

Fliegerchronograph🚁

Audemars
2-Faktor
Bra @RicVin! Jag vill delta i utlottningen.

88AE9096-7789-4DF2-A75A-7755E643DAA5.jpeg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Mina vänner!! Vi har ett resultat!!
Antar att de flesta av oss fotar digitalt men min lottdragning är analog så det skriker om det…
512CFBA0-4970-4E6B-8CB2-1D573184F3E5.jpeg


Nu kör vi!!!
5358A922-44E7-44D2-BC7D-D704F8514AFE.jpeg


And the winners are…
58214F04-CBD0-48E9-9F7B-6C445CA1111B.jpeg


Stort GRATTIS TILL
@Bingoraalf
@TibbeTabb
@goldfinger
@papabear
@Blackpercy

För att ni ska få tillgång till ert medlemskap så måste ni skicka mig en fungerade e-post adress förslagsvis i ett PM. Thats it! Ni kommer sedan få ett välkomstmail från Moderskeppet. Sen är det bara att börja förkovra er!!

Vore kul om ni lämnade lite kommentarer i tråden som ligger i ”Lifestyle” också.


Kanske berätta vilka kurser ni kikat på. Berätta vad ni lärt er, gärna med lite bilder. Inget tvång men det vore kul att följa er resa. Ovan gäller såklart även er som löser medlemskap genom erbjudandet.

Tack alla som deltagit!!!
 

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
Mina vänner!! Vi har ett resultat!!
Antar att de flesta av oss fotar digitalt men min lottdragning är analog så det skriker om det…
512CFBA0-4970-4E6B-8CB2-1D573184F3E5.jpeg


Nu kör vi!!!
5358A922-44E7-44D2-BC7D-D704F8514AFE.jpeg


And the winners are…
58214F04-CBD0-48E9-9F7B-6C445CA1111B.jpeg


Stort GRATTIS TILL
@Bingoraalf
@TibbeTabb
@goldfinger
@papabear
@Blackpercy

För att ni ska få tillgång till ert medlemskap så måste ni skicka mig en fungerade e-post adress förslagsvis i ett PM. Thats it! Ni kommer sedan få ett välkomstmail från Moderskeppet. Sen är det bara att börja förkovra er!!

Vore kul om ni lämnade lite kommentarer i tråden som ligger i ”Lifestyle” också.


Kanske berätta vilka kurser ni kikat på. Berätta vad ni lärt er, gärna med lite bilder. Inget tvång men det vore kul att följa er resa. Ovan gäller såklart även er som löser medlemskap genom erbjudandet.

Tack alla som deltagit!!!

Jäklar vad coolt! Roligt :) ber om ursäkt i förväg för bildspam av Panerai ;)
 
Topp