• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fotointresserad? Kolla in detta!! Klocksnack + Moderskeppet Foto = SANT!!!

Mina vänner!! Vi har ett resultat!!
Antar att de flesta av oss fotar digitalt men min lottdragning är analog så det skriker om det…
512CFBA0-4970-4E6B-8CB2-1D573184F3E5.jpeg


Nu kör vi!!!
5358A922-44E7-44D2-BC7D-D704F8514AFE.jpeg


And the winners are…
58214F04-CBD0-48E9-9F7B-6C445CA1111B.jpeg


Stort GRATTIS TILL
@Bingoraalf
@TibbeTabb
@goldfinger
@papabear
@Blackpercy

För att ni ska få tillgång till ert medlemskap så måste ni skicka mig en fungerade e-post adress förslagsvis i ett PM. Thats it! Ni kommer sedan få ett välkomstmail från Moderskeppet. Sen är det bara att börja förkovra er!!

Vore kul om ni lämnade lite kommentarer i tråden som ligger i ”Lifestyle” också.


Kanske berätta vilka kurser ni kikat på. Berätta vad ni lärt er, gärna med lite bilder. Inget tvång men det vore kul att följa er resa. Ovan gäller såklart även er som löser medlemskap genom erbjudandet.

Tack alla som deltagit!!!
Satan vad kul!

Stort tack @RicVin för att du har råddat med denna tävling!! :)

Uppdateringar från mig kommer garanterat!
 

Blackpercy

Panerai
2-Faktor
Mina vänner!! Vi har ett resultat!!
Antar att de flesta av oss fotar digitalt men min lottdragning är analog så det skriker om det…
512CFBA0-4970-4E6B-8CB2-1D573184F3E5.jpeg


Nu kör vi!!!
5358A922-44E7-44D2-BC7D-D704F8514AFE.jpeg


And the winners are…
58214F04-CBD0-48E9-9F7B-6C445CA1111B.jpeg


Stort GRATTIS TILL
@Bingoraalf
@TibbeTabb
@goldfinger
@papabear
@Blackpercy

För att ni ska få tillgång till ert medlemskap så måste ni skicka mig en fungerade e-post adress förslagsvis i ett PM. Thats it! Ni kommer sedan få ett välkomstmail från Moderskeppet. Sen är det bara att börja förkovra er!!

Vore kul om ni lämnade lite kommentarer i tråden som ligger i ”Lifestyle” också.


Kanske berätta vilka kurser ni kikat på. Berätta vad ni lärt er, gärna med lite bilder. Inget tvång men det vore kul att följa er resa. Ovan gäller såklart även er som löser medlemskap genom erbjudandet.

Tack alla som deltagit!!!
Igår vann jag bowlingen på AW:n, idag detta. Vad är det som händer?? :D

Tack @RicVin, ska bli kul detta!
 

TibbeTabb

Panerai
2-Faktor
Mina vänner!! Vi har ett resultat!!
Antar att de flesta av oss fotar digitalt men min lottdragning är analog så det skriker om det…
512CFBA0-4970-4E6B-8CB2-1D573184F3E5.jpeg


Nu kör vi!!!
5358A922-44E7-44D2-BC7D-D704F8514AFE.jpeg


And the winners are…
58214F04-CBD0-48E9-9F7B-6C445CA1111B.jpeg


Stort GRATTIS TILL
@Bingoraalf
@TibbeTabb
@goldfinger
@papabear
@Blackpercy

För att ni ska få tillgång till ert medlemskap så måste ni skicka mig en fungerade e-post adress förslagsvis i ett PM. Thats it! Ni kommer sedan få ett välkomstmail från Moderskeppet. Sen är det bara att börja förkovra er!!

Vore kul om ni lämnade lite kommentarer i tråden som ligger i ”Lifestyle” också.


Kanske berätta vilka kurser ni kikat på. Berätta vad ni lärt er, gärna med lite bilder. Inget tvång men det vore kul att följa er resa. Ovan gäller såklart även er som löser medlemskap genom erbjudandet.

Tack alla som deltagit!!!
Tack!
Sicken trevlig lunchöverraskning.
Nu ska det studeras och förkovras.

Tack @RicVin för snyggt ordnat.
 

papabear

Panerai
2-Faktor
Mina vänner!! Vi har ett resultat!!
Antar att de flesta av oss fotar digitalt men min lottdragning är analog så det skriker om det…
512CFBA0-4970-4E6B-8CB2-1D573184F3E5.jpeg


Nu kör vi!!!
5358A922-44E7-44D2-BC7D-D704F8514AFE.jpeg


And the winners are…
58214F04-CBD0-48E9-9F7B-6C445CA1111B.jpeg


Stort GRATTIS TILL
@Bingoraalf
@TibbeTabb
@goldfinger
@papabear
@Blackpercy

För att ni ska få tillgång till ert medlemskap så måste ni skicka mig en fungerade e-post adress förslagsvis i ett PM. Thats it! Ni kommer sedan få ett välkomstmail från Moderskeppet. Sen är det bara att börja förkovra er!!

Vore kul om ni lämnade lite kommentarer i tråden som ligger i ”Lifestyle” också.


Kanske berätta vilka kurser ni kikat på. Berätta vad ni lärt er, gärna med lite bilder. Inget tvång men det vore kul att följa er resa. Ovan gäller såklart även er som löser medlemskap genom erbjudandet.

Tack alla som deltagit!!!
Stort tack! Vilken rolig överraskning! Ser verkligen fram emot att få lära mig mer ☺️
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ny utlottning på gång i tråden under Lifestyle…

Är du intresserad av att vinna ett årsmedlemskap hos Moderskeppet så gör du rätt i att kolla in där då och då under dagen…
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
För er som inte nappat på detta erbjudande ännu så har Moderskeppet just nu en ”offer you can’t refuse…”
Fram till 15/11 kan man teckna ett medlemskap för Fotodelen för 99:- i månaden!!
Läs mer här!!

 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hej på Er.
Så här i juletid så tänkte vi ge bort ett sista årsmedlemskap hos Moderskeppet Foto.
Ta en vinter/julbild och posta här i tråden så drar jag en vinnare av de bidrag som kommer in.
Ni har till midnatt på annandagen på er.
Kör hårt!!!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Då var det dags…
58BD50EF-1365-4048-A43D-C2541BDAC249.jpeg

Och jag lovar och svär!! Även fast Donkii postade en sommarbild så finns hans namnlapp med i högen!!
Men tyvärr Donkii! Ingen vinst denna gång heller!!
B44B9763-25E3-4127-B89F-4ED2DE7114FD.jpeg

Stort grattis till @Thunell !! Skicka mig ett PM med den e-postadress du vill använda för registrering hos Moderskeppet så skickar jag denna till dem.
Det kanske tar några dagar innan ditt medlemskap aktiveras så här i juletid. Men du kommer inom kort få ett välkomstmail med instruktioner. Sen är det bara att köra.
Stort grattis igen och tack till alla som deltog!!
Mvh
RicVin
 

Thunell

Panerai
2-Faktor
Då var det dags…
58BD50EF-1365-4048-A43D-C2541BDAC249.jpeg

Och jag lovar och svär!! Även fast Donkii postade en sommarbild så finns hans namnlapp med i högen!!
Men tyvärr Donkii! Ingen vinst denna gång heller!!
B44B9763-25E3-4127-B89F-4ED2DE7114FD.jpeg

Stort grattis till @Thunell !! Skicka mig ett PM med den e-postadress du vill använda för registrering hos Moderskeppet så skickar jag denna till dem.
Det kanske tar några dagar innan ditt medlemskap aktiveras så här i juletid. Men du kommer inom kort få ett välkomstmail med instruktioner. Sen är det bara att köra.
Stort grattis igen och tack till alla som deltog!!
Mvh
RicVin

Vilket trevlig överraskning! Detta ska bli roligt att få utveckla sig genom kurser. Uppgifter kommer under dagen. Stort tack! 😊
 

Jeppo

Breitling
Vi är jätteglada att idag kunna presentera ett samarbete med Moderskeppet Foto.
Vi har sedan länge förstått att vi har fler medlemmar som är intresserade av fotografi i olika former. Oavsett om det är bättre wristshots, coolare semesterbilder eller rent av din nästa utställning med bara svartvitt som hägrar så bör du kolla in detta!!

För er som inte riktigt vet vad Moderskeppet är så kommer en liten presentation här.

Moderskeppet har Sveriges största utbud av onlinekurser och e-böcker för digitala kreatörer. Över 20000 medlemmar lär sig från hundratals onlinekurser och e-böcker om foto, bildbehandling, design, video och digital marknadsföring. Allt är skapat med stor pedagogisk omtanke och erfarenhet.

Nyfiken? Så här funkar Moderskeppet

Läs mer om Moderskeppet

Börja redan idag med några gratiskurser https://moderskeppet.se/gratis/


Jag har själv läst ett antal kurser under sommaren. Vilket varmt kan rekommenderas!
Det finns något för alla nivåer, även kurser för fotografering med mobilkameran. Så bara för att du inte fastnat för att fotografera med en systemkamera så kan detta samarbete garanterat ge dig tips på hur du får betydligt bättre bilder.

Så till erbjudandet..
Med nedanstående länk så får ni 20% på medlemskapet i Moderskeppet Foto. Med detta tillgång till makalöst mycket kunskap!!



Är du sugen på att lära dig mer direkt och inte orkar vänta på utlottningen? Bara följ länken ovan för den avtalade rabatten!! Kör på!!

Vi kommer även att skapa en tråd under ”Lifestyle” som heter ”Klocksnack + Moderskeppet Foto diskussion”
I den tråden kommer det presenteras nya kurser, andra nyheter, fler chanser att vinna medlemskap och förhoppningsvis även föras en hel del fotorelaterade diskussioner.

Så har du ett litet eller JÄTTESTORT fotointresse så se till att bevaka tråden i ”Lifestyle”!
Framför allt gå in och kika på vad Moderskeppet har att erbjuda!

Nu kör vi!!
/RicVin
Kul! Jag vill också delta i utlottningen
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Kul! Jag vill också delta i utlottningen
Halloj. Sorry, men vi har lottat ut de medlemskap vi hade. Men gå gärna in och kika på gratismaterialet som finns på Moderskeppet. Är det så du fastnar för konceptet så fungerar erbjudandet fortfarande.
 
Topp