• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fotosession - CWC diver

wundlander

I know I look great in my Mustache
Knäppte några bilder på min CWC-dykare.
Jag är verkligen förtjust i den här klockan. Snygg, stryktålig och quartz - helt enkelt en perfekt beater.

RHOF_2014_11139-2.jpg

RHOF_2014_11140-2.jpg

RHOF_2014_11143-2.jpg

RHOF_2014_11147-2.jpg

RHOF_2014_11152-2.jpg

RHOF_2014_11159-2.jpg

RHOF_2014_11161-2.jpg
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Sjukt fina bilder på en tokgrym klocka! Berättade jag att den tillhört en US Coast Guard stationerad i San Fransisco? Den har ju sett en del real deal action vill jag lova.
 

wundlander

I know I look great in my Mustache
Bra bilder wundlander och bra lume. Hur länge lyser den? Provade aldrig på min innan den såldes, känns som ett fel beslut just nu dock :(

Jag har dålig koll på hur länge den orkar lysa men den lyser mycket, som synes. Här är den ju tokladdad.
Får se nu i sommar när den laddas ordentligt om den lyser sig genom natten.
 

wundlander

I know I look great in my Mustache
Sjukt fina bilder på en tokgrym klocka! Berättade jag att den tillhört en US Coast Guard stationerad i San Fransisco? Den har ju sett en del real deal action vill jag lova.

Nej, det visste jag inte. Det gör den ju extra ball!
Jag trodde nog att du köpt den ny från Silvermans faktiskt. :)
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
eftersom vi snackar beaters så är denna beater min absoluta favorit av dem jag har.
Inte mycket för världen men har alla de funktioner jag önskar i en beater. Bärs otroligt skönt och är den klocka som konstigt nog hittills inte fått flipparfingrarna på sig :)

prg-130y-jpg.22610
 

wundlander

I know I look great in my Mustache
eftersom vi snackar beaters så är denna beater min absoluta favorit av dem jag har.
Inte mycket för världen men har alla de funktioner jag önskar i en beater. Bärs otroligt skönt och är den klocka som konstigt nog hittills inte fått flipparfingrarna på sig :)

prg-130y-jpg.22610

Jag kan förstå att du gillar den där. Tuff och skön patina. Jävligt snygg bild i all sin enkelhet.
 

Johanw

Cartier
Min CWC SBS är den första quartz jag ägt på 25år så efter att ha vintage som man måste ställa om allt som oftast är jag lika överaskad varje gång den går exakt rätt. Vet inte vilket ETA som sitter i eller om alla quartz håller tiden exakt? 19 dagar sedan jag ställde den och har inte tappat en sekund än. Ska se om 60 dagar för då är det dags att ändra datum och enda anledningen att dra i kronan.
 

Johanw

Cartier
Min fick faktiskt följa med på jobbet trots att den är beater. Skyller på att jag var tvungen att vara lite i motorrummet på morgonen.

WP_20140319_14_08_16_Smart_zps768eb23d.jpg
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Bara att köra.
Köpa nytt eller leta beggat? Ligger en jäkligt cool beggad på bukten nu från -84 för 20k ;)

$T2eC16VHJGQFFh1eqDKiBSUiwHnVgQ~~60_57.JPG


Jag såg den där också härom veckan.

Vad brukar en issued gå lös på i vanliga fall? Smådrömmer om en sån ibland, men den där prisnivån är bara knasig tycker jag.
 
Topp