• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fotosession - Rolex 1680 red

wundlander

I know I look great in my Mustache
Drog ihop en fotostund med rödingen. Inte helt genomarbetat med damm och skit men vi gillar ju bilder här så nu kommer dom ändå. :)

wundlander-2-2.jpg

wundlander-2-3.jpg

wundlander-2-5.jpg

wundlander-2-6.jpg

wundlander-2-7.jpg

wundlander-2-8.jpg

wundlander-2-9.jpg
 
Fin klocka och trevliga bilder!
Om jag ska ge lite konstruktiv kritik, så tänk lite kring bildbeskäring eller "inramningen". I de översta bilderna stjäl de vita kanterna rätt mycket uppmärksamhet, när det egentligen är klockan man vill åt.
 

wundlander

I know I look great in my Mustache
Fin klocka och trevliga bilder!
Om jag ska ge lite konstruktiv kritik, så tänk lite kring bildbeskäring eller "inramningen". I de översta bilderna stjäl de vita kanterna rätt mycket uppmärksamhet, när det egentligen är klockan man vill åt.
Tack för det. Nu var det lite ihophafsat så det fick bli en grej att ha ljuskällorna med i bild. Fränt med lysrör ju. :)
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Snyggt. Men det jobbig med såna här fotosessioner är att jag blir så köpsugen och det är inte bra för min plånbok ;)
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Fantastisk klocka, och fina bilder!

Kul att du visar upp den!

Det där är den enda sub, förutom möjligtvis någon riktigt nördig Tudor, jag skulle kunna tänka mig att byta till!
 

Wettex

Cartier
Riktigt snygg klocka!! Framförallt att den inte har själlöst blanka sönderpolerade sidor.. I like it alot!


Skickas från min iPhone via Tapatalk
 
Topp