• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fotosession: Tudor 79160 samt Bulova "Royal Oak"

_robban

Cartier
2-Faktor
Grattis till de båda, ruggigt trevlig Tudor du fått fatt i och grattis även till att du till sist fick tag i en Bulova som du ville ha
 

BME

Cartier
Fy nu blev jag sugen på en Tudor... Varför måste alla lägga ut så smarriga bilder att man får habegär hela tiden ;)
 

Erikd

Cartier
Dina bilder på Tudorn har jagat mig varje vaken stund sedan jag kollade tråden första gången! Blir GAAALEEEEN av ha-begär!!! Blev tvungen att sno en bild och köra som bakgrund på datorn och sitter och kollar chrono24 + alla andra sidor konstant. Får faan inget annat gjort...

Kan väll inget annat säga att du har en sjuuukt snygg klocka! Grattis!
 
Gillar den där Royal Oak. Klart eget formspråk och är spännande på sitt sätt. Snyggt foto på frosten. Kanske skulle tagit den från andra hållet så den lutade uppåt istället för nedåt som nu. Men bra jobbat!
 

virrooo

Audemars
2-Faktor
Dina bilder på Tudorn har jagat mig varje vaken stund sedan jag kollade tråden första gången! Blir GAAALEEEEN av ha-begär!!! Blev tvungen att sno en bild och köra som bakgrund på datorn och sitter och kollar chrono24 + alla andra sidor konstant. Får faan inget annat gjort...

Kan väl inget annat säga att du har en sjuuukt snygg klocka! Grattis!

Jäklar vilken komplimang! Ska föra dem vidare till klockan ;) Och fotografen med iofs! Ses vi på någon GTG får du såklart låna klockan en stund och öka på ha-begäret :D
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Efter dessa bilder undrar jag varför det inte finns fler 79160 på detta forum, eller varför det inte tas fler bilder på dem. Så otroligt vacker klocka och som definitivt inte behöver skämmas för sig!

Bulovan är givetvis superfin också :p
 
Ja här kommer lite bilder på mina senaste nyförvärv! Väldigt nöjd med de båda och de har tagit bort fokus från resten av samlingen. Och nej, det här är inte en "åh vad jag gillar mina klockor kolla vad fina de är... 12 timmar senare ligger de på köp och sälj" ;)

Enjoy

bulovaKS1.jpg


bulovaks2.jpg


bulovaks3.jpg


tudorks1.jpg


tudorks2.jpg


tudorks3.jpg
Älskar bulovan! Inte till salu måntro? ;)
 
Topp